Placeholder Image

字幕表 動画を再生する

  • (laughing)

  • - [Matt] You look ridiculous.

  • - Actually guys, it (laughs)

  • (dramatic booming)

  • Okay.

  • Hey guys this is Austin and today on Mystery Tech,

  • we're looking at Moon Shoes!

  • - [Matt] Moon shoes.

  • - Max weight, 130 pounds.

  • Max shoe size, men's size 10.

  • Are you just trying to kill me at this point?

  • This is not meant for like, grown men.

  • It's actually very simple.

  • Great.

  • (laughing)

  • Step one, slot one, hook one band

  • to each post marked A on the diagram.

  • Do you see how many bands are on this diagram?

  • And then I guess because

  • I'm in the 130 to 160 pound weight,

  • I have to use four bands for every single slot. (laughs)

  • You better get over here and help me with this.

  • This was your idea.

  • (laughing)

  • Oh my god.

  • Wait, wait, wait, wait, wait, wait, wait, wait.

  • - What?

  • - What I.

  • - This is, we're backwards.

  • You guys were backwards, right?

  • This is. - No.

  • - This is what it should look like.

  • - No! (laughs)

  • - These are treads!

  • - No.

  • We were so close!

  • (screen beeping)

  • - So after about 20 minutes

  • of threading rubber bands through the Moon Shoes,

  • it's time to actually give them a try.

  • Oh dude, look how small that is!

  • My shoe is definitely not gonna fit in here.

  • I'm gonna have to do this barefoot.

  • - [Ken] First, you got a trust fall system.

  • (laughing)

  • - Like I trust either of you guys.

  • - [Ken] Alright, alright. - Alright, okay.

  • - [Ken] You got it?

  • - I got it.

  • Yeah, see I told you I got it.

  • Jesus (laughs) I can't even stand on it.

  • Ah, thank you, alright.

  • This is actually not so bad.

  • Whoa (laughing)

  • Whoo! (laughs)

  • Dude, my feet are so, so sore immediately

  • cause I'm using all these muscles

  • that I never use in my feet

  • so I constantly have to correct.

  • - [Matt] You don't wear Moon Shoes to the gym?

  • - No, I don't.

  • You know what, I'm gonna wear these

  • for the rest of the video.

  • (box slamming)

  • What, is this just a phone?

  • A phone with a built-in headset, what?

  • Alright, I gotta catch my breath (wheezing)

  • What? (laughs)

  • I thought it was like a little feature phone.

  • This thing is enormous.

  • So this looks like a feature phone

  • but it works as a power bank and a radio

  • but it has a stereo headset?

  • How much was this?

  • - [Matt] So it's on Prime for $162.

  • - Okay.

  • - [Matt] But there are several other offers

  • for $50

  • like $50 to $60.

  • - Oh!

  • - [Matt] But none of them are Prime.

  • - Oh, well that's fine.

  • Oh, so it's actually like a $50 phone not a $160.

  • - [Matt] I guess?

  • - Okay, that sounds a little bit more reasonable.

  • (relaxing ringtone playing)

  • Well that's very pleasant.

  • So wait, so I should try to pair this headset

  • with an iPhone or something to see if it actually works

  • cause it supports, supposedly, Bluetooth 5.0.

  • Okay, so in theory, I have the headphones paired

  • with my phone which can also be charged by the Servo.

  • So let's see if it actually works.

  • (finger snapping)

  • I'm weirdly impressed.

  • I don't know what I was expecting,

  • but it was not as good as this.

  • I mean, they just sound fine.

  • This is a rare kudos my friend.

  • This is actually not total garbage town

  • like I expected it to be.

  • (plastic slapping)

  • Headphones, Venture Electronics, the next step in earbuds.

  • These don't look great.

  • Aw what the.

  • Dude, I mean these look straight up like they cost $0.55.

  • Were these expensive, what's so special about these?

  • - [Ken] So, I got them for $7.

  • - $7 I mean, that looks about right.

  • - [Ken] Apparently, they're one

  • of the best sounding headphones

  • that you can get for under $100.

  • - You're telling me that this cheap set

  • of weird-looking headphones sound as good

  • as a $100 pair of headphones?

  • - [Ken] Well, let's not go that far

  • but it's definitely one of the better values under $100.

  • - Oh, you're actually not kidding.

  • These are actually not bad.

  • I was ready to totally tear them apart.

  • I mean look, these are not gonna blow you away, right?

  • If you've listened to decent headphones,

  • these are not going to be anything

  • that's gonna completely change your mind about it

  • but $7 is ridiculous for these.

  • There's literally no downside.

  • They sound so much better than anything else

  • at this kind of price point.

  • - [Ken] Alright, so.

  • - Hello.

  • - Hi, so.

  • - I'm much taller now.

  • I like this.

  • Oh, come on, let me be tall

  • with my Moon Shoes for a second, man.

  • - Ugh, okay.

  • - You don't even fit on A Cam anymore.

  • Your heads cut off.

  • - [Matt] Well we got B Cam.

  • - It's time for an intervention.

  • - Why, what did I do?

  • - Whoa, whoa whoa.

  • You wanna try to get this video removed?

  • It's a bikini, man?

  • I'm not doing that.

  • - No, no no no, it well--

  • - What, what are you doing?

  • - Well, this is the best one we can find.

  • - Oh no, no no no.

  • - [Matt] Yeah, it's time.

  • - Are you really wanting me to shave right now?

  • - [Ken] Yes.

  • - With a bikini trimmer?

  • - [Ken] Yes.

  • - No but like real talk. - [Matt] Yeah.

  • We all want this.

  • - Is this how I have to find out?

  • (device slamming)

  • ♪ I will remember you

  • Payback's a (bleep)

  • Every single comment I've read

  • is incredibly positive about the mustache.

  • I challenge you to find a single person

  • who does not like this facial hair.

  • - [Ken] He also doesn't read the comments.

  • - Every comment, every comment is positive.

  • Every video, everyone's like,

  • "Oh Austin, you look so attractive with your mustache.

  • Oh Austin, you're so cool.

  • Oh Austin, I wish I could be like you

  • cause you have a mustache."

  • - [Ken] Were they all on the playground?

  • (laughing) It's so much worse

  • that you're wearing Moon Shoes.

  • (loud laughing)

  • - Hey kids, you wanna ride on the mustache? (laughs)

  • (deep breathing)

  • (trimmer buzzing)

  • Am I done? (laughs)

  • - [Matt] Yep, you're done.

  • (laughing)

  • (trimmer buzzing)

  • - There, we're good, right?

  • - [Matt] No, you got something on your lip, boy.

  • - Really? - [Matt] Yep.

  • - Am I really doing this?

  • (trimmer buzzing)

  • (cackling)

  • You guys suck.

  • - [Matt] Alright, that's a wrap.

  • - Go ahead, take a photo of my shame, it's fine.

  • - [Matt] Alright, well we're gonna keep you

  • for the rest of the video.

  • - No, I gotta finish it now!

  • - [Matt] Naw naw naw, you're good.

  • - I look ridiculous.

  • I have half of a mustache.

  • This is worse that having a whole mustache.

  • (trimmer buzzing)

  • - [Ken] Got you a present though for all that hard work.

  • And you're such a good sport about it today.

  • - It's just Oreos, DJ Mixer.

  • I will say, about the only thing

  • that's gonna cheer me up right now

  • is a giant bag of Oreos but something tells me that,

  • oh, oh it is Oreos.

  • We bought a pack of Oreos.

  • Oh okay whatever that's fine.

  • - [Ken] It's not just Oreos.

  • - Hey what is this?

  • Okay, we have a black box and a white box.

  • Holy what?

  • I shaved for this I get to eat my Oreos.

  • Alright, so if I put this here.

  • (slow techno music)

  • Alright, that's kinda cool.

  • (piano music)

  • (acoustic music)

  • (banjo music)

  • (slow somber music)

  • - [Ken] Thanks for shaving.

(laughing)

字幕と単語

動画の操作 ここで「動画」の調整と「字幕」の表示を設定することができます

B1 中級

Amazonで147.16ドルを無駄にする方法... (How To Waste $147.16 on Amazon...)

  • 0 0
    林宜悉 に公開 2021 年 01 月 14 日
動画の中の単語