Placeholder Image

字幕表 動画を再生する

  • - All right I wanted to tell you guys about what

  • happened last night.

  • - And every single one of these shoots out at me.

  • - And we have decided on a name.

  • People say that you can name your baby

  • based on looking at them.

  • - I love you.

  • I'm your big sister.

  • (peaceful music)

  • - Well she is so peacefully sleeping

  • right now and beautiful.

  • - She's supposed to be wanting to eat.

  • But she is zonked.

  • Let's see here little face.

  • Look, doesn't she look hungry.

  • (Jeremy laughs)

  • All right, so our big goals for the day,

  • she needs a name,

  • I need a shower.

  • - [Jeremy] She needs a bath.

  • - And she does need a bath.

  • You might, also, need a bath.

  • - I stink.

  • - And we're also gonna try to get some rest.

  • Unfortunately we just found out

  • that there's a rule at the hospital right now,

  • that no kids, under the age of 14 can come visit,

  • because the flu is apparently getting kinda bad

  • in the Kansas City area.

  • And so, our kids aren't gonna be able to meet their

  • little sister.

  • Jeremy's going to be able to go home.

  • Well they're going to eventually get to meet her.

  • They just can't meet her today.

  • - [Jeremy] We're in the hospital.

  • - We're in the hospital.

  • We'll have to take her home.

  • So Jeremy's gonna be heading home.

  • He'll be back and forth and he can show 'em pictures.

  • Sorry, I don't know if I made sense.

  • I didn't sleep last night and I gave birth,

  • so I'm a little foggy up here.

  • - She's on special medications.

  • - Oh I am.

  • I am on some pain relievers.

  • So she just go checked out by the pediatrician

  • and she looks great.

  • And that's just always a big relief.

  • Very grateful for a healthy baby girl.

  • - [Jeremy] Hi big girl.

  • - [Kendra] Hi big girl.

  • - [Jeremy] Say hi to the viewers.

  • - So we are going to take her to go get her bath.

  • See, it's not so bad.

  • See how good you smell.

  • She's so cute.

  • It's official, you're a girl. - Look at your dad.

  • - [Nurse] He's takin' a picture.

  • Yeah, we don't put these on our little guys.

  • (nurse laughs)

  • - [Kendra] Ahh.

  • That's sweet.

  • - [Nurse] There you go.

  • - [Kendra] Thanks.

  • - [Jeremy] People say that you can name your baby

  • based on looking at them.

  • - [Nurse] Uh Huh.

  • - [Jeremy] I was thinking Sherman.

  • She's just has that old man look.

  • - Hey! (Jeremy laughs)

  • You're beautiful.

  • (nurse laughs) - The bow helps.

  • - [Nurse] A beautiful Sherman, huh?

  • - (laughs) Shermina.

  • So we're doing some snuggle time.

  • I love it. - It's been about 40 minutes

  • - [Jeremy] Of her just layin' on your chest.

  • - I might do this for like the next two days.

  • If you need me I'll be here.

  • So I can't believe, she was in my tummy.

  • Like those kicks and those wiggles, that was her.

  • Like it's just crazy.

  • Oh sorry, did I startle you?

  • (baby makes a noise) Oh.

  • - [Jeremy] She's good.

  • - So they have a Subway in the hospital

  • and Kendra was wanting that instead of

  • the hospital food, which I will eat.

  • - So we have a tradition in our family,

  • and that is that Jeremy gets to change the diapers

  • in the hospital.

  • He's a great first diaper changer

  • and Laura, Laura I've called her Laura

  • a couple times already.

  • - [Jeremy] This is not Laura.

  • - This is not Laura.

  • - [Jeremy] But that's gonna happen.

  • - Our baby girl needs a diaper change.

  • - So I'm home to tell the kids

  • the good news.

  • - All right I wanted to tell you guys

  • about what happened last night.

  • - [Kids] What?

  • - So mom went into labor.

  • (kids gasp)

  • We showed up at the hospital around 2:30,

  • and about 3:18, at exactly 3:18,

  • a new baby girl was born into our family.

  • Isn't that exciting?

  • - Yeah (kids squeal)

  • - [Jeremy] Do you wanna see some pictures?

  • - [Kids] Yeah!

  • - [Jeremy] Look at this.

  • - She's so cute.

  • - [Jeremy] Do you see it Caleb?

  • - Mm hmm.

  • Can we see another one?

  • - [Jeremy] Yeah.

  • - [Kids] Ahh. (Jeremy laughs)

  • - [Jeremy] Ahh

  • Oh look it, she's getting her first bath.

  • She was dirty.

  • Look at that one with her little bink.

  • - Oh she's smiling.

  • Why do they have those special clothes on?

  • - [Jeremy] Oh, like mom's clothes at the hospital?

  • That's a good question.

  • Having a baby is kinda messy.

  • Kinda like when you go to an art class.

  • - Oh.

  • - [Jeremy] Yeah, you don't wanna get stuff

  • all over your clothes.

  • Any other questions?

  • Yes, Isaac.

  • - Have we named the baby?

  • - Next question.

  • Ha ha, I'm just kidding.

  • Mom and I are still

  • narrowing down the name for the baby.

  • It's a tough decision.

  • - Me!

  • - [Jeremy] Yes, Laura, do you have a question?

  • - The baby takes a bath and have something in her bum.

  • - [Jeremy] Did the baby have something in her bum?

  • Yes, she took a bath and got her bum all clean.

  • - What was that little like, - Good question.

  • - Big like, it looked like, what was that thing

  • on her belly button?

  • - [Jeremy] That is where the,

  • oh do you know?

  • - That's where the food comes in to feed it.

  • - [Jeremy] Yeah, do you know what that's called,

  • that takes the food?

  • It's called the umbilical cord.

  • - Umbilical.

  • When are we gonna meet the baby?

  • - [Jeremy] So we can't take any kids to the hospital

  • because of a flu.

  • So we will be coming home with the baby

  • and you'll get to hug her and hold her

  • and love her and change her poopy diapers.

  • - Eww. - All day?

  • - [Jeremy] Hopefully!

  • (everyone laughs)

  • - All day?

  • - [Jeremy] We're tryin' to teach you good.

  • - Laura's like all day?

  • - [Jeremy] Yeah, but the baby will live here forever.

  • We will forever more be a family with five kiddos in it.

  • Can you believe it?

  • - Now we can have seven people in the family

  • - Now I change more poopy diapers.

  • - I will too.

  • - [Elise] She's so cute.

  • (Papa pumping a bike pump)

  • - So I took a shower, which felt good,

  • and I'm tryin' to get back to Kendra as quick as possible,

  • but there's a nail in one of my tires.

  • Papa is pumping it up with a bike pump.

  • And we're trying to figure out how to fix it

  • so I can get back to the hospital as soon as possible.

  • - Okay, it's pumped up again.

  • - What about the nail? - Thank you.

  • - So I just got back to the labor and delivery unit

  • and we're doing a hearing test for our little baby girl.

  • Oh it looks like Kendra just woke up.

  • She was taking a nap. (laughs)

  • She can hear.

  • She passed the hearing test.

  • - [Nurse] And her hearing's great.

  • - I'm so glad.

  • - [Jeremy] Did you get a nap?

  • - I did, I slept for a little bit.

  • - [Jeremy] I'm so happy.

  • - And I - Need some ice water.

  • (ice pouring in a cup)

  • (water running)

  • (piano music)

  • - Well it looks like everybody is feeling tired.

  • I already got a nap and so I am excited,

  • cause I kinda wanna get up and shower.

  • It's gonna feel good to feel fresh and clean

  • and get the IV out.

  • - Lisey you are going to be such a wonderful big sister

  • of this little girl.

  • She kinda looks like you to me.

  • Yeah. - Hi baby.

  • I love you.

  • I'm your big sister.

  • Someday I'll hold you.

  • - Yes you will.

  • In just a couple days, you will.

  • - Is your tummy still big?

  • - It is still big.

  • It takes awhile to get little again,

  • but it's littler than it was yesterday.

  • And tomorrow, it'll be littler than it is today.

  • - Hi baby.

  • (sighs) She's just so sweet.

  • She smiled.

  • - I know, isn't she precious?

  • - [Isaac] I think my favorite part of the day

  • was eating pancakes actually.

  • - That's a good way to start the day.

  • - [Isaac] And bike riding.

  • Elise can literally, like just ride in circles.

  • - How soon are we gonna make the name?

  • - Yeah, we should probably work on that.

  • Daddy and I'll keep workin' on it.

  • Were you surprised when we weren't home today?

  • - [Caleb] Like I was gonna come in and wake up dad

  • and I was like, why is there only one person in the bed?

  • - You're like what, this is grandma, not dad!

  • So whaddya think of you're little sister?

  • - She looks really cute.

  • - [Kendra] Oh, she is so precious.

  • - Mommy!

  • - [Kendra] Hi Laura how are you?

  • - Hi mama.

  • - Hi Laura.

  • Do you see?

  • Who's this Laura?

  • - [Laura] Baby!

  • - That's our baby.

  • - Hi baby sister.

  • - [Kendra] Yeah, there she is.

  • (Laura kisses the phone)

  • Oh, you kissin' her?

  • She says hi big sister.

  • - [Laura] Hi, I wanna hold her.

  • - You wanna hold her?

  • When we get home from the hospital

  • we'll let you hold her, okay?

  • Say goodbye to baby.

  • - [Laura] Goodbye baby.

  • - She says goodbye Laura.

  • So I just took a shower and I've got to show you guys

  • the shower in this bathroom.

  • Look at all these nozzles!

  • So I come in and I look at this.

  • And I'm wishing that they were labeled,

  • because I'm just

  • not sure what does what.

  • So I decide to go for this one,