Placeholder Image

字幕表 動画を再生する

  • First of all, congrats on the man bun!

  • Oh, cheers! Yeah.

  • - Absolutely love it. - A mun, somebody called it earlier on.

  • - Are they called a mun? - Is that what they're called?

  • - I don't like the sound of that. - Very on trend.

  • First of all, what are you looking forward to the fans seeing in this one?

  • I haven't seen it yet so I don't know. There was a cast and crew screening last night,

  • I think I was the only one who wasn't there. I had to do something else, so.

  • - Slacking! - It's all kinda news to me.

  • Yeah I know, so I don't know what to expect really. I don't think it ends well for my

  • character, but that's about all I know.

  • What for you was the biggest challenge shooting this one?

  • There was a lot of stuff; I mean we were out there for a year and a half, it was a tough

  • shoot. It was a lot of fun but it was a long venture, you know, far away from home, away from

  • family and friends, that was always difficult but, you know, it was so much fun over there, the world Peter

  • creates in Middle Earth is quite special, so, it feels a privilege to be part of.

  • What will you most miss about it now you've wrapped it all up?

  • I'll miss my friends, you know, the guys, they live on the other side of the world a

  • lot of them, so it's not easy to jump on a plane and see them quickly. So, yeah, everyone

  • I met over there, I miss the whole team really.

  • Obviously a strong message in this that gold can make you turn evil. Do you think money

  • can make you happy?

  • Yeah, totally, big time.

  • How?

  • Dunno. Dunno, different for everybody. But if you have that much gold like Smaug, you're

  • gonna be happy though aren't ya?

  • What would you spend it on if you had that much gold?

  • Presumably I don't, is it? I dunno, I dunno. I dunno.

  • And, very quickly, summarise the film for me in three words.

  • Epic. Mega. Erm, end.

First of all, congrats on the man bun!

字幕と単語

動画の操作 ここで「動画」の調整と「字幕」の表示を設定することができます

A2 初級

エイダン・ターナー、『ホビット』プレミアでお饅頭について語る (Aidan Turner talks about his man bun at The Hobbit premiere)

  • 49 4
    Nina Luisa Huang に公開 2021 年 01 月 14 日
動画の中の単語