Placeholder Image

字幕表 動画を再生する

  • [sultry industrial music]

  • ♪ ♪

  • BROTHERS AND SISTERS.

  • - [gasps]

  • - AH, TONIGHT,

  • THE NEWEST MEMBER OF OUR FAMILY

  • WILL FEAST FOR THE FIRST TIME.

  • all: [hissing]

  • - OPHELIA...

  • BRING THE NEW BLOOD.

  • AHH.

  • BROTHER TYRELL.

  • WELCOME TO THE FIRST NIGHT OF YOUR NEW AND--

  • WHAT ARE WE WEARING HERE?

  • - W--

  • UH, I-I'M JUST WEARING WHAT I GOT BIT IN.

  • - MM-HMM.

  • OKAY. DO YOU HAVE ANYTHING BLACK?

  • OR, LIKE, PANTS WITH LACES UP THE SIDE OF THE LEG...

  • - [hisses] - WOULD BE GOOD,

  • JUST SO YOU CAN STILL SEE THE SKIN.

  • all: [gasping and hissing]

  • - UH, NO.

  • THAT'S NOT MY STYLE,

  • SO I AIN'T GOT NONE OF THAT IN MY CLOSET

  • OR NOTHIN' LIKE THAT.

  • - OKAY.

  • ANYWAY, WE WILL TONIGHT

  • ALL FEAST!

  • all: [hissing] - [chortles]

  • - COME ON, MAN.

  • - EXCUSE ME?

  • - I'M JUST SAYING,

  • Y'ALL OVER HERE LICKING AND--

  • AND HISSING AND WHATNOT.

  • IF WE GONNA EAT, THEN LET'S EAT. DAMN!

  • - Y-YES.

  • OF COURSE, WE WILL ALL FEED.

  • all: [hissing]

  • - OKAY, YEAH, THAT'S ENOUGH.

  • - SPREAD THE MEAT.

  • crunch!

  • - COOL. OKAY.

  • DID ANY OF THAT ACTUALLY GET IN YOUR MOUTH?

  • 'CAUSE, I MEAN, NOW-- SHOOT.

  • NO WONDER Y'ALL'S HUNGRY ALL THE TIME.

  • all: [hissing]

  • - SEE--UH-UH, UH-UH. NO, NO, NO, NO.

  • SEE, LOOK, WHY Y'ALL GOTTA HISS

  • WHEN YOU FLASHIN' YOUR FANGS?

  • YOU KNOW YOU CAN MAKE YOUR TEETH COME OUT

  • WITHOUT DOING ALL THAT NONSENSE.

  • SEE?

  • [silence]

  • AND CAN YOU TWO GET A ROOM?

  • SERIOUSLY, Y'ALL LIVE IN A DAMN MANSION.

  • THERE GOTTA BE SOME OTHER PLACE YOU COULD DO THAT [bleep].

  • I MEAN, ARE YOU TWO EVEN LESBIANS?

  • LOOK, I JUST DON'T UNDERSTAND WHY EVERYTHING

  • GOTTA BE ALL SEXUAL AND LICKY.

  • GIRL, SERIOUSLY, MAN.

  • YOU GOTTA GET YOUR HANDS UP OFF ME

  • 'FORE I [bleep] YOU UP.

  • [bleep] IS NASTY. CREEPY AS [bleep].

  • BEEN TOUCHING MY NIPPLE FOR 15 MINUTES.

  • ALL THIS [bleep] Y'ALL IS DOING UP IN HERE?

  • THIS IS JUST, LIKE, STRAIGHT-UP GRATUITOUS.

  • I GOT BIT ON PURPOSE SO I COULD LIVE FOREVER

  • AND SEE FUTURE CARS.

  • - YEAH, CYRUS, THESE PANTS ARE UNCOMFORTABLE.

  • - AND I ACTUALLY HAVE A BOYFRIEND.

  • - AND THIS SONG HAS BEEN PLAYING FOR, LIKE, TWO YEARS,

  • AND IT SUCKS.

  • - WOW. - [sighs]

  • THIS JUST SEEMS...

  • DESPERATE.

  • - OKAY, DESPERATE? REALLY, TRISTAN?

  • - IT'S CHRISTIAN.

  • - REALLY? - HIS NAME AIN'T EVEN TRISTAN.

  • - SO DO YOU ALL FEEL THIS WAY?

  • - YEAH. - YEAH.

  • - KINDA. - YEAH.

  • - YEAH.

  • - [snorts]

  • WOW.

  • IT'S LIKE YOU CAN'T EVEN GET GOOD FRIENDS--

  • NO, YOU'RE NOT EVEN--

  • OKAY, AND YOU'RE LEAVING NOW. THAT'S--

  • - I MEAN, YOU KNOW WHAT, DOG, SERIOUSLY,

  • LIKE, YOU COULD FIX THIS PLACE UP.

  • IT'D BE DOPE, THOUGH. FOR REAL.

  • ARE CARS GONNA BE ABLE TO FLY,

  • OR IS EVERYTHING GOING TO BE ON A MAGNETIC TRACK?

  • I MEAN, THAT'S WHAT I WANT TO KNOW.

  • IT'S NO BIG DEAL.

  • - THIS O-NEGATIVE TASTES LIKE PENNIES.

  • - OH, I'M SORRY ABOUT-- HEY, HEY.

  • NO, NO, NO, NIPPLE PLAY IS FOR PRIVATE TIME.

  • - WHAT IF ALL OF THIS LIFE WE THINK WE'RE LIVING

  • IS JUST A DREAM?

  • AND WHEN WE WAKE UP... [voice fades out]

  • - THIS IS SUCH BULL[bleep], YOU GUYS.

[sultry industrial music]

字幕と単語

ワンタップで英和辞典検索 単語をクリックすると、意味が表示されます

B1 中級

キー&ピール:セクシーな吸血鬼 (Key & Peele: Sexy Vampires)

  • 237 7
    Guan Cyun Chao に公開 2021 年 01 月 14 日
動画の中の単語