Placeholder Image

字幕表 動画を再生する

  • Hey Everyone. This is Jason Schroeder, the Game director for South Park: The Fractured but Whole.

  • And with me today is

  • Hi! I'm Kimberly Weigend, the Associate producer on South Park: The Fractured but Whole

  • Alright, so it's our first night here as a superhero in South Park

  • and we are the sidekick of this guy right here. This is Captain Diabetes.

  • Captain Diabetes!

  • That's right, his name is also Scott Malkinson and he is a kid withDiabetes

  • Alright, so we've just broken into this window

  • and we're going to be looking for… …We made it

  • Our Girl must be this waysome sort of girl, just like Scott says

  • Oooh boy, and what are you, a leprechaun?

  • So the "girl" he is refering to is someone who knows something about the missing cats in town.

  • Whatwhat are you gonna do with that?

  • Our mission tonight is to get information because we want the reward for finding these missing cats

  • Yes, it is a very fun kids-playing-superheroes-type of thing that the kids are doing in South Park.

  • Oh man, that's what the stals are for!

  • This guy is great! I have to mention that pretty much every character

  • in our game has been hand-animated so everything you see here

  • painstakingly was animated by a real person. All the regular units.

  • So this guy is actually one of my facourites. He is funand he's kind of wasted

  • Oh, now it's gone everywhere

  • Thanks for all of that work.

  • Alright, let's head out the main Hippo floor and see if we can find our girl.

  • Okay, we made it inside the strip club.

  • Wow. These ladies are really uhMoving!

  • Don't freak out, Sidekick. We are superheroes! We can handle this.

  • One of these ladies has information about the missing catsBut who?

  • There is only one thing we can do. We have to pick someone and take him to the VIP Room.

  • Find someone and meet me there.

  • Alright, the New Kid is totally unfazed

  • Alright, so as Scott says, we need someone to take us to the VIP

  • and our mission just told us to talk to some strippers so I'm gonna talk to this young lady.

  • Daycare is behind the bar, sweetie.

  • and she immediately insults me and tells me daycare is behind the bar. I feel like I'm not being taken seriously

  • What does this guy say?

  • Can't talk right now guys I'm too busy droppn' these jaaams

  • This guy is great, so he is the Peppermint Hippo DJ.

  • And we at the Studio love him. Like we parody him all the time. He definitely is a dev favourite.

  • And he's busy droppin' his jaaaams. What do you say?

  • Hey, aren't you a little too young to be in here?

  • I am a serious crime-fighter lady

  • Come back when you're twenty-one and I'll let you such on my implants

  • She's taking me more seriously

  • So we've talked to all three strippers now

  • Right. Oh there is Ned and Jimbo

  • Oh yeah now you're cooking

  • Well he's encouraging

  • Alright!

  • Again, paintsakingly hand animated every character in this game!

  • Fantasyic! Alright, Scott's ready to go VIP, let's see if he's had any more luck

  • Hey Sidekick, no luck huh? That's okay, I found a couple of guys. Remember to just to play along!

  • Hey you two girls ready to party?

  • Soooo, this is your friend huh? She's fucking hot as fuck.

  • That's right! Woudn't you like to take her to VIP?

  • I think these guys are a little too drunk.

  • I dunno, she's kind of short

  • They clearly think we are grown-up women I like'em short. You take the one with the speech impediment

  • Come on, let's get some dances

  • I was thinking we could just go in there and talk for a little while

  • Yeah, first we get dances THEN we talk

  • Oh. Okay.

  • Oh no.

  • So, have you gentlemen ever had dances from a girl with a penis tattoo?

  • Hey, we didn't come back here to talk, baby.

  • Yeah, no talking until you finish grinding on our chubs

  • Oh Alright. Okay, Sidekick, you know what this means..

  • Ok, so what this means, Scott, is that you and I are ready to do anything for our superhero franchise.

  • And it also means these guys are confused and drunk and they think that we are grown women.

  • And because I'm Scott's sdekick I think I just need to kind of go along with this

  • So I'm gonna follow what it says to do on the screen here. And start moving in a clockwise direction.

  • Oh nice, so now I have some kind of new control, I wonder what that does.

  • Yeah

  • Oh. It farts.

  • Of course. The New kid's power are all fart-based so he, of course, is letting it loose, farting on this poor guy.

  • Well, I mean, this is a good way to get information out of them. We're not here to entertain

  • I'm not gonna pay for this

  • We're here to get information on a stripper with a penis tattoo

  • Jesus babe you're stinking up the VIP Room

  • Alright

  • What kind of move was that?

  • We're changing it up

  • This is now a new timing right. You're moving the analog stick with one hand and then you're timing the farts with the other

  • Right, I'm moving one to one.

  • Sweet dance moves,

  • and then trying to tank some farts cause that's the beset way to torture someone.

  • Yeah, I don't think he's actually enjoying this very much at all.

  • I just lost my boner.

  • Aah I'm gonna throw up..

  • I don't think he's giving in yet

  • No, no. More farts are needed.

  • Gonna turn it up

  • Ready to talk?

  • What the fuck?

  • Almost, here we go!

  • This is it! My finishing move!

  • NICE!

  • Oh no stop, let's just talk, let's just talk!

  • That's right, we're gonna talk

  • Wow. I feel like we've all learned something

  • Okay, chat time.

  • Chat time?! Aww man..

  • So, what kind of work do you guys do? And have you every danced with a girl who has a penis tattoo?

  • Why do you keep talking about a stripper with a penis tattoo?

  • Yeah yeah, Classi that's her name

  • Her name is Classi?

  • Alright, interrogation worked. Our guys are ready to talk

  • Yeah Classi with an "I" and a little dick that hangs off the "C" which fuck the "L" out of the A-S-S.

  • Of course! Hence the tattoo

  • Classi!

  • We have the name, New Kid! Come on!

  • What are you talkin' about?! This is the worst VIP experience ever!

  • Yeah all I did was get farted on. You ain't going nowhere.

  • Ha ha! I am no ordinary stripper! I am Captain Diabetes!

  • What?

  • My sidekick and I simply used our powers of disguise to extract information from you!

  • You won't get away with this, Captain Diabetes!

  • Okay, well we have the information we need, now it's Classi, just like in the recent seasons of South Park.

  • Now we're gonna go find our girl but first we have to fight our way past these guys.

  • And just like a lot of the adults in South Park, you know,

  • one moment we're doing very adult things and the next minute,

  • hey they're now ready to play kids game.

  • They just switch gears, and switch personas and say "You won't get away with this Captain Diabetes"

  • and now they're just gonna play by our combat rules.

  • Exactly

  • So let's jump into the fight

  • Oh shit, my boner is wearing me down.

  • Yeah all I did was get farted on.

  • So in the bottom right corner of the screen,

  • This strip club doesn't even give out frequent boner cards

  • you''ll see our timeline, which means that it is the New Kid's turn first

  • And he is going to be followed by a couple of these enemies.

  • On the other side, you see my powers over here.

  • I've got Faraday Uncaged, a Venus Dirt Trap and a Snowball Flurry.

  • So I'm gonna start with an openning Venus Dirt Trap and see what that does.

  • Alright. An elemental dirt attack.

  • That's a great openning hit.

  • Oh man, clearly he is an angry, frustrated man.

  • Yeah, they do a lot of damage, they are wasted and they are just doing big hits all over the place.

  • So Scott is a little bit different from what the main character is carrying.

  • He's got: Coma Combo, sugar rush and insulin shot all his amazing diabetes-themed attacks

  • He is sort of a tank character. He does a lot of damage as you'll see here.

  • Let's try this

  • Alright, we broke that table.

  • Daaance. Anyone like a daaance?

  • Okay, she is also a favourite on the dev team.

  • One of the best strippers, we had a lot of fun animating her too.

  • Everybody give it up for Blaaaaze. Alright. So let's see what else we've got

  • I'm going tro try to keep taking off this guy with Faraday uncaged

  • Okay, that applies "shock" and knocks him back

  • I've got a Groupon that will get me and 4 friends 30% off? If we show up before seven

  • Hey, Leave my friends alone, XXX.

  • Cool. So what just happened there is that Shock damage that I applied

  • went off at the end of his turn and it was enough to knock him out

  • So now Scott and I are going to move in for the kill on this guy, we're gonna surround him

  • It's your turn Sidekick

  • This guy looks kind of nervous that his buddy was taken out of combat

  • That's right. I'm gonna try this new snowball Flurry, which is another elementalist attack

  • Wow, that's pretty

  • Oh, bitch, that's the last time I pay for a high-price twenty dollars stripper

  • Gosh.. These guy knows a lot about strippers

  • Ok, because he is chilled he actually had to skip his turn. And now Scott is going to move in.

  • We're gonna use his Comma Combo, and knock him into the New Kid, let's see

  • Alright, and the New kid gets one more counter attack

  • Let's send him back in the other direction

  • One more Faraday uncaged. Go Scott! Yeah, take him down!

  • I'd actually prefer to go home and jack off.

  • That was exciting. So, now we've got some XP from that fight which is taking us closer to a new hero rank

  • And down here we've also got some components

  • but let's talk about those in the next video where we'll be covering some exploration & crafting

  • Thanks for watching

  • And stay tuned for part II

Hey Everyone. This is Jason Schroeder, the Game director for South Park: The Fractured but Whole.

字幕と単語

動画の操作 ここで「動画」の調整と「字幕」の表示を設定することができます

B1 中級

ENG Sub】サウスパーク。分断されたが全体 - E3 2017ゲームプレイウォークスルー - Ubisoft SEA ([ENG Sub] South Park: The Fractured But Whole - E3 2017 Gameplay Walkthrough - Ubisoft SEA)

  • 171 2
    Jin Wang に公開 2021 年 01 月 14 日
動画の中の単語