Placeholder Image

字幕表 動画を再生する

自動翻訳
  • - Hey!

    - おい!

  • Hey, floating egg!

    おーい、浮き玉子!?

  • Heyyy!

    ヘイイィィィィィィィィィィィィ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Wanna hear a yolk?

    黄身の声を聞きたいか?

  • Hahaha!

    アハハハ!

  • Oh man, I CRACK myself up.

    やれやれ、自分で自分をクラックさせてしまう。

  • HAHAHA!

    HAHAHAHA!

  • Hmm, not talkin' huh?

    喋らないのか?

  • Don't worry,

    心配するな

  • I'll help you break outta your shell.

    あなたの殻を破るのを手伝うわ

  • Hahaha!

    アハハハ!

  • (coos)

    (クース)

  • Wow!

    うわー!

  • Oh, baby!

    ああ、ベイビー!

  • (neo-classical music)

    典籍音楽

  • - Baby Yoda, don't touch that.

    - ベイビー・ヨーダ 触るなよ

  • Don't touch that either.

    それも触るなよ

  • Don't touch that eith--

    それに触るな...

  • (laughs)

    (笑)

  • Tell you what,

    何を言ってるんだ?

  • touch anything you'd like.

    好きなものに触れる

  • - Where do you think he came from?

    - どこから来たのかな?

  • And what is this thing he rides around in?

    で、彼が乗り回しているのは何なんだ?

  • It's super weird.

    超気持ち悪い。

  • - I know, right?

    - そうですよね、そうですよね。

  • I figured a baby like him would drive a TOY-YODA.

    こんな子がTOY-YODAに乗ると思ってたんだけどな

  • Hahaha!

    アハハハ!

  • - Nah.

    - いや

  • WHOA!

    うわあああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああ

  • Hey there Baby Yoda,

    やあ、ベイビー・ヨーダ

  • how'd you get over here so quietly?

    どうやってこんなに静かに来たんだ?

  • - I think Ewok-ed.

    - イウォークレッドだと思います。

  • Hahaha!

    アハハハ!

  • - Fellas,

    - フェラーズ

  • this baby alien is really messin' with my workout.

    このベビーエイリアンは私のワークアウトを台無しにしている。

  • I can actually feel my gluteus maximus goin' minimus on me!

    大臀筋最大筋がミニマムになるのを実感できる!

  • - Ugh.

    - うっ。

  • I'm surrounded by terrible jokes on all sides.

    四方八方でひどいジョークに囲まれています。

  • - Eeeee!

    - うえええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええええ

  • So cute!

    可愛い!

  • - What do we have here?

    - ここには何があるの?

  • Hold that thought.

    その考えを持ち続けてください。

  • - Don't worry,

    - 心配するな

  • I haven't had a thought in years.

    何年も考えたことがなかった。

  • Hahaha!

    アハハハ!

  • - Hello ladies.

    - こんにちは、お嬢様方。

  • Into cute, adorable guys are we?

    可愛くて愛らしい男たちに?

  • The name's Grapefruit.

    名前はグレープフルーツ

  • I'm Aquarius, I'm available,

    私は水瓶座、空いています。

  • and I'm all yours if you like what you see.

    気に入ったものがあれば、私はあなたのものです。

  • - Cool.

    - かっこいい

  • Good to know.

    知ることができてよかった。

  • Do you mind getting out of the way?

    邪魔にならないかな?

  • I wanna see his ears.

    彼の耳を見てみたい

  • - They moved!

    - 動いた!

  • Ohhh!

    うわあああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああ

  • - Pride.

    - プライドが高い。

  • Injured.

    負傷した

  • Must.

    マスト。

  • Keep it

    それを維持してください。

  • together.

    と一緒に。

  • What does Baby Yoda got that I don't?

    ヨーダは何を持っているの?

  • - Ears, for one thing.

    - 耳は、一つには

  • (sniffing)

    (鼻をすする)

  • - Also de-YODA-rant.

    - また、de-YODA暴言。

  • Hahaha!

    アハハハ!

  • - Grr.

    - グー。

  • - Guys,

    - みんな

  • Baby Yoda's messing with the oven dials.

    ヨーダの赤ちゃんがオーブンの文字盤をいじっている

  • - Uh, which one of you is in charge of him?

    - えーと、どっちが彼を担当しているんですか?

  • - Well, lemme ask YOU a question.

    - 質問させてくれ

  • What do you think of men who step up

    ステップアップする男性をどう思いますか?

  • and shoulder their fair share of childcare?

    育児の負担をしているのでしょうか?

  • - Mmm, very hot.

    - うーん、とても熱い。

  • - Then I am in charge of Baby Yoda.

    - では、私はベビーヨーダを担当しています。

  • Nice to meet you.

    はじめまして。

  • Grapefruit.

    グレープフルーツ

  • Sagittarius.

    射手座。

  • - Didn't you say you were an Aquarius earlier?

    - さっき水瓶座って言ってなかった?

  • - I'll admit it.

    - 認めるよ。

  • I don't know anything about astrology.

    占星術のことは何も知りません。

  • I'm much better with numbers.

    私は数字の方が得意です。

  • Maybe I could get yours?

    君のはどうかな?

  • - Ugh.

    - うっ。

  • - Listen, Casanova.

    - 聞いてくれ カサノバ

  • Your kid is literally playing on a stove.

    子供は文字通りストーブの上で遊んでいる。

  • Why don't you go deal with that?

    なぜそれに対処しないの?

  • - Will do.

    - そうします。

  • Here we go, Grapefruit.

    出たぞ、グレープフルーツ。

  • Everybody's watching.

    みんな見てるよ

  • Fatherhood time.

    父の時間。

  • Psst. Guys.

    ちょっと待って

  • How do I get this baby to nap or whatever?

    どうやってこの子を昼寝させればいいの?

  • - Just give him one of your art critiques.

    - 美術評論の一つでもあげればいいんじゃない?

  • That'll put him right to sleep.

    これで彼はすぐに眠ることができます。

  • Hahaha!

    アハハハ!

  • - Ugh, nevermind.

    - うっ、気にしないで

  • Hey sport?

    スポーツ?

  • You wanna stop turning those dials?

    ダイヤルを回すのを止めたいのか?

  • GAHHHH!

    GAHHHHHH!

  • - Whoa!

    - うわぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁぁ

  • They were right.

    彼らは正しかった

  • Grapefruit stepping up as a dad IS pretty hot.

    グレープフルーツが父親になったのは、かなりホットだ。

  • Hahaha!

    アハハハ!

  • - I'm good. I'm good.

    - 私はいいわ私はいいわ

  • Bum's a little burned, but it's fine.

    バムはちょっと火傷してるけど、大丈夫。

  • I might need some ointment rubbed on it later...

    あとで軟膏を塗ってもらおうかな...。

  • Ladies.

    お嬢さん方

  • - [Both] Ugh.

    - うっ。

  • - Okay, listen up you little twerp.

    - いいか、よく聞け、この間抜けが。

  • You're embarrassing me in front of the pretty ladies.

    可愛い女性たちの前で恥ずかしい思いをしているのか

  • Now can we PLEASE just--

    今すぐにでも...

  • (coos)

    (クース)

  • - GAHHH!

    - GAHHHH!

  • GAAAAUGH!

    ガアアアアアアアアアアアアアアアアアアアアアアアアアアアアアアアア

  • AAAIEEEEE!!!

  • - Wuh oh.

    - ウー・オー。

  • He's gonna need a whole lotta ointment later.

    彼は後で軟膏が必要になるだろう

  • Not it.

    それじゃない

  • - Not it.

    - それじゃない

  • - Not it.

    - それじゃない

  • - Aww man!

    - あわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわわ

  • - STOP!

    - ストップ!

  • TOUCHING!

    TOUCHING!

  • DIALS!

    DIALS!

  • Okay, that's it!

    よし、それだ!

  • Baby Yoda, you get back in your egg NOW!

    ヨーダちゃん 今すぐ卵の中に戻って!

  • Hear me??

    聞いてるか?

  • NOW!

    今すぐ!

  • (Baby Yoda cries)

    (ベイビー・ヨーダは泣く)

  • - Jeez, don't yell at him.

    - 怒鳴るなよ

  • He's just a baby.

    ただの赤ちゃんだよ

  • - HE IS FIFTY YEARS OLD! And he's had it out for me

    - 彼は50歳だぞ!彼は私のために 頑張ってくれたのよ

  • ever since he came into the kitchen:

    台所に来て以来

  • lifting more weight than me,

    私より重いものを持ち上げる

  • impressing the ladies more than me.

    私よりも女性を感動させる

  • I've had it, I tell ya!

    私はそれを持っていた、私は言った!

  • Just cuz he has cute eyes and cute hands--

    目と手がかわいいから...

  • - And his cute ears.

    - 可愛い耳も。

  • - Don't forget his cute ears.

    - 可愛い耳を忘れずに。

  • - AH YES,

    - ああ そうだ

  • HOW COULD I EVER FORGET HIS CUTE EARS??

    HOW COULD I EVER FORGET HIS CUTE EARS??

  • Well, that's it.

    まあ、それだけだ。

  • Grapefruit gave fatherhood a try,

    グレープフルーツは父性を試してみました。

  • it was a bust,

    それは、それはバストでした。

  • now this so-called "BABY" Yoda

    今度はこのベイビーの依田が

  • can fend for himself for all I care!

    自分のことは自分で守れる!

  • - You're just gonna leave him?

    - 置いていくのか?

  • - That's a WOOKIE mistake, bro.

    - ウーキーのミスだな。

  • Hahaha!

    アハハハ!

  • - Come on,

    - 勘弁してくれよ

  • we're putting you back in your floaty egg thingamajig!

    浮き輪のタマゴの中に戻してやるよ!

  • I'm gonna finish my workout,

    運動を終えて

  • draw a nice bath, and watch--

    素敵なお風呂を描いて、見て...

  • - The Mandolorian?

    - マンドロリアン?

  • - Well, I was actually thinking Office reruns,

    - 実はオフィスの再放送を考えてたんだ

  • but yeah I should definitely catch up

    遅ればせながら

  • on my Disney Plus a bit.

    私のディズニー・プラスで少し

  • - No.

    - 駄目だ

  • The Mandolorian!

    マンドロリアン!

  • - GUN HELLO.

    - GUN HELLO.

  • - Back away from the child.

    - 子供から離れて

  • - You gun it.

    - お前が撃て

  • I mean you "got."

    "得た "という意味だ

  • You got it, gun.

    任せたぞ、銃

  • I mean you got a gun.

    銃を持ってるってことだよ

  • - There, there.

    - そこ、そこ。

  • - He's so good with babies.

    - 赤ちゃんの扱いが上手い

  • - That's so sweet.

    - 優しいわね。

  • Mega-swoon.

    メガショック。

  • - WhatEVER.

    - WhatEVER.

  • - Now lets get off this planet.

    - さあ、この星から出て行こう

  • - Thanks a lot, Grapefruit.

    - グレープフルーツさん、ありがとうございます。

  • Now they'll never come back to visit.

    これで二度と訪れなくなった。

  • - Guys? Be honest with me,

    - みんな?正直に言ってくれ

  • am I cut out to be a father?

    私は父親に向いているのか?

  • - No.

    - 駄目だ

  • - Just give it to me straight.

    - ストレートに渡せばいいんだよ。

  • I can take it.

    私が持っていくわ

  • - Grapefruit,

    - グレープフルーツ

  • in no universe are you cut out to be a dad.

    お前は父親には向いていない

  • - Stop speaking in riddles!

    - 謎めいたことを言うのはやめろ!

  • Give it to me straight!

    ストレートによこせ!

  • - YODA worst dad of all time, Grapefruit.

    - YODA最悪のオヤジ、グレープフルーツ。

  • Hahaha!

    アハハハ!

  • - Okay.

    - いいわよ

  • I hear what you're saying, and I agree with you.

    言いたいことは聞いているし、同感です。

  • I probably will make a pretty great dad someday.

    多分、いつかはかなりいいパパになると思います。

  • - That's not what we're saying.

    - それは私たちが言っていることではありません。

  • - And I am a pretty great guy.

    - そして、私はかなりの偉い人です。

  • - No one is saying that.

    - 誰もそんなことは言っていない。

  • - And I shouldn't bother to work on myself

    - そして、自分で自分を労わるべきではないと思います。

  • because I'm already perfect

    私はもう完璧だから

  • and in no way do I present malignant narcissism.

    悪質なナルシシズムを 提示しているわけではありません

  • Thanks guys,

    ありがとう

  • that's exactly what I needed to hear.

    それを聞きたかったんだ

  • - What just happened?

    - 何があったの?

  • And where did Orange go?

    で、オレンジはどこに行ったの?

  • - What does this one do?

    - これは何をするの?

  • Hahaha!

    アハハハ!

  • - AAAAAAUGH!!!

    - うわあああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああああ

  • AAAIEEEEE!!!

- Hey!

- おい!

字幕と単語
自動翻訳

動画の操作 ここで「動画」の調整と「字幕」の表示を設定することができます

B2 中上級 日本語 AnnoyingOrange グレープフルーツ ヨーダ ベイビー 触る 可愛い

迷惑なオレンジ - 赤ちゃんヨーダはキッチンを訪問 (Annoying Orange - Baby Yoda Visits the Kitchen!)

  • 5 0
    Summer に公開 2020 年 09 月 02 日
動画の中の単語