Placeholder Image

字幕表 動画を再生する

  • (thudding)

  • - Oh no.

  • What?

  • It's just a bunch a,

  • (gasps) Yo!

  • Hey guys, this is Austin.

  • And today, we're doing a video

  • on how to waste money on Amazon at $200.

  • Although, this, my friends, is definitely

  • not going to be wasting any money at all.

  • So if for some reason you guys are not familiar,

  • the Sony Walkman was essentially the iPod of the day.

  • Although, actually, kids know what iPods are, right?

  • You did a good job on this, I'm already excited

  • and we've just gotten into the video.

  • 1984, so we used a Visa, and this cost $105.47.

  • I have not listened to a cassette,

  • since I was probably like 10 years old.

  • I know our car, when I was growing up,

  • only had a cassette player in it,

  • and my mom used to play all kinds of cassettes.

  • So what's kinda interesting about this,

  • is if I actually open it up, very gently from the side here,

  • not only do we have our cassette player,

  • but if you actually see here on the door,

  • this guy's actually going to have a full FM radio

  • and all the electronics built into the door,

  • because of course it does.

  • Close it up, and then if I plug the headphones in, oh.

  • (static hissing)

  • I mean, all right.

  • So, oh, we should turn on the tape.

  • And then we need to pick out normal tape type,

  • and then, does this have any Dolby?

  • I don't think it does, right?

  • I don't even think they make tapes

  • with Dolby noise reduction anymore.

  • (snapping rhythmically)

  • Yo, for a cassette, that sounds really good.

  • I'm really loud, aren't I?

  • Look at this thing, I mean, this thing is

  • 10 years older than I am, it's actually even more than,

  • no it's almost 10 years older than I am.

  • And yet it looks basically flawless

  • and you pair a decent pair of headphones with it,

  • it really does not sound bad.

  • (thudding)

  • - Yo!

  • Wait a minute, hold on, hold on, hold on.

  • So, the Porta Pros I've taken a look at.

  • What I've not seen are the wireless edition.

  • And then a new Walkman.

  • You really planned this out well, good job sir.

  • So first of all, how much are these?

  • 'Cause I know the old Porta Pros

  • are fairly inexpensive, right?

  • - [Ken] $80.

  • - $80, okay.

  • If you guys are not familiar, the Koss Porta Pros

  • are legitimately retro headphones.

  • I mean, they've been selling them

  • for years, and years, and years.

  • And this is essentially the same headphones,

  • they've just added Bluetooth, too.

  • What I'm not familiar with, is the Sony NW-A45 Walkman.

  • So unlike our cassette Walkman,

  • this is going to be able to play MP3 files,

  • FLACs, AAC, and its all going to

  • be running off of a microSD card.

  • And it does support Bluetooth as well,

  • so we've got full aptX.

  • Which, I'm guessing this supports aptX, right?

  • Oh wow, yeah, Walkmans have definitely changed.

  • This actually does look a lot like an iPod.

  • It's funny to sort of talk about iPods,

  • because Apple doesn't make them anymore.

  • And is that a proprietary connector?

  • Course it is.

  • Of course Sony can't ship microUSB or USB-C.

  • They have to use some weird PSP-looking connector.

  • Pop these guys open, and we see, oh,

  • it actually comes in a carrying case.

  • These are our Porta Pros.

  • Now when you're talking about 80s-looking headphones,

  • it's hard to imagine something that looks

  • that much more retro than this.

  • And this is really well built.

  • It feels nice.

  • I'm really just surprised that they still make Walkmans.

  • Boom, okay, we are connected via aptX and Bluetooth.

  • All right, let's go straight to the retro zone.

  • Let's go to our track list, folders,

  • SD card, Hotel California, give it a try.

  • I will say that the bass is going to be a little bit

  • heavy on these guys, so it's not going to be

  • a super neutral sound, you're definitely gonna

  • hear a lot of the punch.

  • Especially with a song like this,

  • I can hear there's a little bit of a lack

  • of, sort of clarity on the high end.

  • But, you have to keep in mind that we are using Bluetooth.

  • This is sort of a more retro style sound.

  • I will say that this is goofy.

  • These headphones are great when you have them wired.

  • The wireless option, it just feels like an afterthought.

  • I mean, yeah, sure they didn't wanna ruin the

  • look of them, so I'm sure they didn't wanna, like,

  • integrate it somewhere else, but I feel like

  • these could've been like, put inside here,

  • or something, like this just feels, I don't know.

  • Rokform, beyond protection.

  • Rokform, that name sounds familiar.

  • What?

  • This is, a bumper?

  • Wait.

  • The predator case.

  • All right, we just went from being super cool

  • and like, having some really awesome stuff,

  • to what is, I'm almost positive, a waste of our money.

  • How much is this?

  • - [Ken] $120. - $120, I'm guessing this

  • is an iPhone case?

  • - [Ken] Yeah.

  • - Back to reality.

  • How is a $120 iPhone case

  • ever actually going to be worth it?

  • So, with that, we have a protective case for my phone?

  • So I don't get it, I mean, it's magnetic.

  • But it keeps the sides of the phone completely unprotected.

  • I mean, all right, let me be real here.

  • It's metal, it will probably protect your phone.

  • It will not protect your phone from scratches,

  • but maybe a drop?

  • It looks kinda cool, you're definitely showing off

  • a lot of the phone?

  • Wow, mysterious.

  • A totally black box.

  • A 10.1-inch portable Blu-ray player?

  • What?

  • Wait, they make these?

  • Wow.

  • Okay?

  • That looks super high quality.

  • How much was this?

  • - [Ken] $180.

  • - $180?

  • Dude wait, hold on, okay.

  • So the idea with the portable DVD player,

  • is it's going to be something that you can watch

  • like, sort of on a crappy screen when you're like,

  • in the car or something, but a Blu-ray looks much nicer.

  • And if you're paying this much more,

  • this had better have a nice screen.

  • There we go, that's, yep.

  • (laughter)

  • 1024 x 600 high resolution.

  • You know, barely above what you can get on a DVD?

  • Cool, great, uh this is gonna be terrible.

  • Ew!

  • Ew!

  • What, wait.

  • (ripping plastic)

  • Oh man, that's what my favorite thing is.

  • Cheap glossy plastic.

  • What?

  • Why?

  • Why?

  • I, aw man.

  • Okay, I kinda get it, that if you're watching the video,

  • you're gonna, like, swivel it.

  • But that, that feels really wrong.

  • I mean, I will say one thing.

  • Speakers are actually not terrible, the sound's okay.

  • This looks like a super cheap tablet,

  • like a $100 tablet or something.

  • I mean the screen's not unusable,

  • I wouldn't mind sitting and watching a movie on this.

  • Especially with the speakers, but

  • it's not gonna be super impressive.

  • I'm also really curious about the battery life.

  • I think with a Blu-ray drive,

  • it's probably not gonna last that long.

  • I'm afraid what's coming up behind me right now.

  • Oh, it sounds heavy, what is it?

  • Oh, okay, this is much more confusing,

  • 'cause this what I first saw, what is this?

  • Now I'm actually asking, what is this?

  • Solar powered tiki.

  • Why did you get this?

  • I will say that because you got the Walkman,

  • this is forgiven, but this is kind of up there

  • with like, the ball bearing, and the robo dinosaur,

  • for some of the dumbest stuff that

  • we've ever taken a look at on Mystery Tech.

  • Okay, another mysterious-looking box.

  • Okay, there's some Fuji Instax film.

  • Okay, I think I know where this is going.

  • Oh, it's a printer.

  • Oh, I don't know where this is going at all.

  • So last time we had Instax on Mystery Tech,

  • it was for that weird, like phone scanner thing,

  • where you put your phone on top of it, and like,

  • basically took a picture of your phone screen.

  • But this is a printer, but on instant film.

  • So the setup on this guy is pretty straightforward,

  • you just need to turn it on and connect it

  • over wifi to the app, and in theory,

  • we just need to add this film, and it will be good to go.

  • And you can also zoom in, you can set filters,

  • but I just wanna print it like that.

  • All right, so, we have our printed film?

  • Actually, I don't know how to describe that.

  • I'm really kinda curious how something like this works.

  • Typically with a lot of these mobile printers,

  • it's just going to be something like ZINK,

  • but this is printing on actual film.

  • So I'm curious if maybe there's like, a,

  • a screen inside or something to expose the film with?

  • I mean, you can see it's obviously gonna need

  • a little bit of time to finish processing,

  • but it actually looks pretty good.

  • It doesn't look anything like that last printer

  • we looked at, which was literally just

  • taking a photo of your phone screen.

  • This looks to be a little more high quality.

  • That's pretty nice, and I like the square film too,

  • it's gonna be a lot bigger than normal Instax.

  • It's a little expensive, it's a little pricey,

  • but this is actually pretty legit.

  • I gotta say, good job.

  • Oh!

  • You got us Labo!

  • Dude, I think for the first time,

  • this is actually going to be a rain check.

  • I really do feel like Labo deserves its own video,

  • as opposed to a quick little look on Mystery Tech.

  • Anyway, as always, if you guys wanna check out

  • any of this stuff, links will be in the description.

  • And if you really wanna see a Labo video,

  • tweet @kenbolido, please make a Labo video.

  • He'll really love that, and he'll definitely

  • encourage me to do a whole video on it asap.

  • So yeah, tweet Ken.

  • Let him know your full thoughts

  • and everything you think about,

  • life, and stuff.

(thudding)

字幕と単語

動画の操作 ここで「動画」の調整と「字幕」の表示を設定することができます

B1 中級

Amazonで199.99ドルを無駄にする方法... (How To Waste $199.99 on Amazon...)

  • 0 0
    林宜悉 に公開 2021 年 01 月 14 日
動画の中の単語