B1 中級 71 タグ追加 保存
動画の字幕をクリックしてすぐ単語の意味を調べられます!
単語帳読み込み中…
字幕の修正報告
Gooood morning, gamers!
Surprise, surprise, another Minecraft episode.
That's right, everyone!
"What- what?!?"
"Is it complete?"
"Is the giant meatball complete?"
No.
It's not fully done yet.
But, once the giant meatball is finally rebuilt, there will be no more suffering and pain in this world.
Isn't that right, Joergen?
So, ends this serie- *chuckles*
Hey!
What are you doing on my property?! Get out!
Wow, that's so weird they just disape- AAH!
Wha- I didn't do anything!!
He hacked your brain!
*Laughing* Look at this dude just staring at a blank wall.
Hey, Sven!
Hey, Sven!
Sven!
*bruh snd efx#1* Oh hey, Sven. How are you doin'?
We got stuff to do, today. Come on, gamer, let's go.
Where are my boys at?
Where are my gamer boys at?
I gotta show you guys something really, really epic.
That I didn't realise until last episode.
Alright, boy, get in.
Get in.
God damn it.
Alright, boy, get in.
This is - *chuckles*
Ah- Sven!
*sigh* Wait- Do I have a spare one?
I do, okay.
Sven, wait up!
Sven, please! Stop!
(Subtitle by *I am HeRe *in description at bottom)(watch my videos)
There you are.
My dude.
People keep commenting how Sven has survived like five- six creeper explosions.
Oh, wait, there's another creeper.
Alright, just wait here, buddy.
I gotta show the bros.
Where was it..?
Ahh!
Yeah, here we go.
So, I got- Uh, where is it?
This one! And I was like, "Oh, that's not that good,"
But, as you can see, it has fortune 3 on it. So, now, whenever I mine a diamond..
..It drops two!!
*wow :0*
Two diamonds?!
Almost everytime!
Sven! C'mere, you have to see this.
Why did no one tell me this?
I mean you DID tell me.
Dude, we're gonna be rich! Sven, we're gonna-
Sven!
Okay, sometimes it drops one. But, MOST of the time it drops two.
This is crazy! Look two! Look two! Look- Sven, we're rich!
Look, NINETEEN diamonds out of that? Okay! Okay!
Oh, dude, we could start a diamond business!
Hey, can you sell diamonds in Minecraft? *chuckles*
Alright, Sven get in.
'Said get in.
'Said get in.
Did I say not get in or did i say get in.
NO!
RUN, SVEN!
*sighs in relief*
*sighs*
Sven dies, the series is over. Remember, gamers.
Remember.
Today we have a very, very, very important mission *it's that important*
That's why I got all these diamonds.
Sven, plea-
We stay here.
Gamers stay here.
Damn, I can't believe how rich I am.
Look at this. LOOK AT THIS DUDE!
Look at this dude!
Alright, I can officially not even stack them like this
What do I want to make? I'm fully enchanted, right? What do I wa-
I don't know what to make, I got everything I want
I got this weird little baby *very cute babby yes*
It doesn't-
It doesn't do anything. Stupid baby...
Sven, I'm not gonna lie, I lowkey kinda miss...
Having water sheep around *a soul for a soul*
I know it's- It's good that he's gone *chuckles*
コツ:単語をクリックしてすぐ意味を調べられます!

読み込み中…

Raiding a Woodland Mansion in Minecraft - Part 15

71 タグ追加 保存
2019 年 12 月 21 日 に公開
お勧め動画
  1. 1. クリック一つで単語を検索

    右側のスプリクトの単語をクリックするだけで即座に意味が検索できます。

  2. 2. リピート機能

    クリックするだけで同じフレーズを何回もリピート可能!

  3. 3. ショートカット

    キーボードショートカットを使うことによって勉強の効率を上げることが出来ます。

  4. 4. 字幕の表示/非表示

    日・英のボタンをクリックすることで自由に字幕のオンオフを切り替えられます。

  5. 5. 動画をブログ等でシェア

    コードを貼り付けてVoiceTubeの動画再生プレーヤーをブログ等でシェアすることが出来ます!

  6. 6. 全画面再生

    左側の矢印をクリックすることで全画面で再生できるようになります。

  1. クイズ付き動画

    リスニングクイズに挑戦!

  1. クリックしてメモを表示

  1. UrbanDictionary 俚語字典整合查詢。一般字典查詢不到你滿意的解譯,不妨使用「俚語字典」,或許會讓你有滿意的答案喔