初級 108 タグ追加 保存
動画の字幕をクリックしてすぐ単語の意味を調べられます!
単語帳読み込み中…
字幕の修正報告
Drug addicts
Hit-Boy
Freed the bitch, keep the stick
Peep the drip, bitch, I'm rich, ayy
Thirty stick, fifty stick
Drums and shit, we thunder shit, ayy
Nigga, who is you, ayy?
Family, not a group, ayy
Ridin' with this tool, couple niggas I'm tryna shoot, ayy
Still with the shit, and I barely miss
And if this rap shit don't work
Then it's back to hittin' licks
Bitch, I stay with it, every day with it
I'm a side nigga, I be main hitting
My bro fucked my bitch, but I ain't tripping
We hit all these hoes, we don't claim bitches (Nope)
Throwin' C's up (Gang)
But I ain't cripping (Gang)
You's a bitch, you's a pussy, nigga, same difference
Foreign lane changin' (Gang)
Hellcat lane switching (Skrrt)
Waitin' for that mil' like it's Thanksgiving
You can't name a beat that I ain't ripping (Nope)
'96 Bulls, but I ain't Pippen (Jordan)
We got big choppers, y'all got little Glocks
Y'all some lil' niggas, bitch, we play different (Nerd)
VVS diamonds, all my chains hitting
You can't name a whip that this chop ain't flipping
Actin' like you pimpin', nigga, you be simping
Ten bands or better, or I don't wanna kick it, bitch
Freed the bitch, keep the stick
Peep the drip, bitch, I'm rich, ayy
Thirty stick, fifty stick
Drums and shit, we thunder shit, ayy
Nigga, who is you, ayy?
Family, not a group, ayy
Ridin' with this tool, couple niggas I'm tryna shoot, ayy
Still with the shit, and I barely miss
And if this rap shit don't work
Then it's back to hittin' licks
Coke white buffs, these hoes fresher than a ninth grader
Feel like Maino when I'm in my city, I'm like, Hi, hater
And I been cheatin' on my forty, me and nine laid up
Nina put the opps in the bed that y'all mind made of
Bitch, and all my niggas demons, still hope God save us
We got guns big as Godzilla, get your block ate up
And we gon' have to shoot it out if them cops raid us
Always talking about what you spent, what you got saved up?
Did a fuck if we did it, y'all better not blame us
I remain the same through this shit, how can y'all change up?
Bro getting cussed out by his bitch
I hope dawg hang up
If we go down, then that's that
Won't let the law break us
I can make a faithful bitch cheat off the whistle
I just wanna ball, I ain't picking up my dribble
Touch down in your city, all I need me is a pistol
Thinkin' you take what's mine
Nigga must be off the crystal, bitch
Freed the bitch, keep the stick
Peep the drip, bitch, I'm rich, ayy
Thirty stick, fifty stick
Drums and shit, we thunder shit, ayy
Nigga, who is you, ayy?
Family, not a group, ayy
Ridin' with this tool, couple niggas I'm tryna shoot, ayy
Still with the shit, and I barely miss
And if this rap shit don't work
Then it's back to hittin' licks
コツ:単語をクリックしてすぐ意味を調べられます!

読み込み中…

Hit-Boy, SOB x RBE - Family Not A Group (歌詞/lyrics)

108 タグ追加 保存
林宜悉 2019 年 4 月 27 日 に公開
お勧め動画
  1. 1. クリック一つで単語を検索

    右側のスプリクトの単語をクリックするだけで即座に意味が検索できます。

  2. 2. リピート機能

    クリックするだけで同じフレーズを何回もリピート可能!

  3. 3. ショートカット

    キーボードショートカットを使うことによって勉強の効率を上げることが出来ます。

  4. 4. 字幕の表示/非表示

    日・英のボタンをクリックすることで自由に字幕のオンオフを切り替えられます。

  5. 5. 動画をブログ等でシェア

    コードを貼り付けてVoiceTubeの動画再生プレーヤーをブログ等でシェアすることが出来ます!

  6. 6. 全画面再生

    左側の矢印をクリックすることで全画面で再生できるようになります。

  1. クイズ付き動画

    リスニングクイズに挑戦!

  1. クリックしてメモを表示

  1. UrbanDictionary 俚語字典整合查詢。一般字典查詢不到你滿意的解譯,不妨使用「俚語字典」,或許會讓你有滿意的答案喔