Placeholder Image

字幕表 動画を再生する

  • Stephen Strange.

  • Might I offer you some advice?

  • Forget everything that you think you know.

  • Especially when it comes to driving.

  • You're a man looking at the world through a keyhole.

  • Just open the bloody door.

  • Bro!

  • Get your filthy hands off my window!

  • Mr. Strange?

  • Doctor Strange!

  • You've been in an accident. How many fingers am I holding up?

  • Uhh... B- Between thirty and forty.

  • Emergency!

  • Oh come on!

  • Your work saved the lives of thousands.

  • Here you go. Less than six grams of fat.

  • You're a lifesaver, Doc!

  • What if I told you, that reality is one of many?

  • Mummy, make the dirty man fight!

  • I don't believe in fairytales about chakras or energy or personal hygiene.

  • You wonder what I see in your future?

  • A bonebreaking punch to the chest.

  • Kung pow!

  • Damn, girl!

  • You just punched the white outta me!

  • Huh?

  • Whoah!!

  • (Let me out!)

  • If there's Doctor Strange

  • In your neighbourhood

  • Who you gonna call?

  • Goateebusters!

  • A female Ghostbuster? Don't make me laugh.

  • Oh wait - you didn't.

  • Ah, crap. I killed Gollum!

  • I'm so sorry, it's just, you're so damn pale, I thought you were a ghost!

  • The dream is collapsing!

  • Whoah!

  • Ow!

  • Ow!

  • I want to go back.

  • This reality is friggin' freezing!

  • Don't move.

  • You've got something on your forehead.

  • All gone.

  • BEST... BUNGEE JUMP... EVERRRR!

  • Oh crap - no cord!

  • OW, my balls!

  • Teach me.

  • Know your ABC's?

  • Yes.

  • Know your times tables?

  • Yes.

  • If Jenny has five apples and Jacob eats three--

  • Yeah, I graduated high school! I meant, teach me how to punch ghosts out of people.

  • Oh, well! That's easy. Watch.

  • Wait. Let me get warmed up.

  • Sometimes it takes a few tries.

  • Here we go - this time!

  • Damn! Must be having an off day.

  • Bollocks!

  • Come on, Ancient One - you've got this!

  • Maybe I should come back later-- OH!

  • Ah, there we go!

  • I knocked your ghost teeth out.

  • If there's Doctor Strange

  • In your neighbourhood

  • Who you gonna call?

  • GOATEEBUSTERS!

  • If he's got a beard

  • And it don't look good

  • Who you gonna call?

  • GOATEEBUSTERS! That's right.

  • ♪ I ain't 'fraid of no goatee

  • Mm-mm-mm.

  • ♪ I ain't 'fraid of no goatee!

  • If you see a chin

  • Like an arrowhead

  • Who you gonna call?

  • GOATEEBUSTERS!

  • If you wish that skin

  • Was visible instead

  • Who you gonna call?

  • GOATEEBUSTERS! Oh yeah!

  • Put a little cream on it.

  • ♪ I ain't 'fraid of no goatee

  • Yeah!

  • ♪ I ain't 'fraid of no goatee!

  • ♪ I don't suffer from beard fear

  • Let me tell you somethin':

  • Shavin' makes me feel good!

  • Ha! Ha! Ha! Ha!

  • Sheh. Goatees.

  • Whatever!

Stephen Strange.

字幕と単語

動画の操作 ここで「動画」の調整と「字幕」の表示を設定することができます

B2 中上級

ドクター・ストレンジ予告編スプーフ - TOON SANDWICH (Doctor Strange Trailer Spoof - TOON SANDWICH)

  • 205 8
    lin に公開 2021 年 01 月 14 日
動画の中の単語