A1 初級 141 タグ追加 保存
動画の字幕をクリックしてすぐ単語の意味を調べられます!
単語帳読み込み中…
字幕の修正報告
♪ YOU SAY WHAT IF I HURT YOU, WHAT IF I LEAVE YOU ♪
♪ WHAT IF I FIND SOMEBODY ELSE AND I DON'T NEED YOU ♪
♪ WHAT IF THIS GOES SOUTH, WHAT IF I MESS YOU UP ♪
♪ YOU SAY WHAT IF I BREAK YOUR HEART IN TWO THEN WHAT ♪
♪ WELL I HEAR YOU GIRL, I FEEL YOU GIRL BUT NOT SO FAST ♪
♪ BEFORE YOU MAKE YOUR MIND UP I GOTTA ASK ♪
♪ WHAT IF I WAS MADE FOR YOU AND YOU WERE MADE FOR ME ♪
♪ WHAT IF THIS IS IT, WHAT IF IT'S MEANT TO BE ♪
♪ WHAT IF I AIN'T ONE OF THEM FOOLS JUST PLAYIN' SOME GAME ♪
♪ WHAT IF I JUST PULLED YOU CLOSE, WHAT IF I LEANED IN ♪
♪ AND THE STARS LINE UP AND IT'S OUR LAST FIRST KISS ♪
♪ WHAT IF ONE OF THESE DAYS BABY I'D GO AND CHANGE YOUR NAME ♪
♪ WHAT IF I LOVED ALL THESE WHAT IFS AWAY ♪
♪ WHAT IF THE SKY FALLS (SKY FALLS) OR THE SUN STOPS BURNIN' ♪
♪ WE COULD WORRY ABOUT THEM WHAT IFS 'TIL THE WORLD STOPS TURNIN' ♪
♪ OR I COULD KISS YOU (YOU SHOULD KISS ME), WHAT IF YOU LIKED IT (BET I'D LIKE IT) ♪
♪ WELL WE AIN'T NEVER GONNA KNOW UNLESS WE TRY IT ♪
♪ WHAT IF I WAS MADE FOR YOU AND YOU WERE MADE FOR ME ♪
♪ WHAT IF THIS IS IT, WHAT IF IT'S MEANT TO BE ♪
♪ WHAT IF I AIN'T ONE OF THEM FOOLS JUST PLAYIN' SOME GAME ♪
♪ WHAT IF I JUST PULLED YOU CLOSE, WHAT IF I LEANED IN ♪
♪ AND THE STARS LINE UP AND IT'S OUR LAST FIRST KISS ♪
♪ WHAT IF ONE OF THESE DAYS BABY I'D GO AND CHANGE YOUR NAME ♪
♪ WHAT IF I LOVED ALL THESE WHAT IFS AWAY ♪
♪ AWE YEAH ♪
♪ C'MON ♪
♪ YOU SAY WHAT IF I HURT YOU, WHAT IF I LEAVE YOU ♪
♪ WHAT IF I FIND SOMEBODY ELSE AND I DON'T NEED YOU ♪
♪ DAMN ♪
♪ WHAT IF I WAS MADE FOR YOU AND YOU WERE MADE FOR ME ♪
♪ WHAT IF THIS IS IT, WHAT IF IT'S MEANT TO BE ♪
♪ WHAT IF I AIN'T ONE OF THEM FOOLS JUST PLAYIN' SOME GAME ♪
♪ WHAT IF I JUST PULLED YOU CLOSE, WHAT IF I LEANED IN ♪
♪ AND THE STARS LINE UP AND IT'S OUR LAST FIRST KISS ♪
♪ WHAT IF ONE OF THESE DAYS BABY I'D GO AND CHANGE YOUR NAME ♪
♪ WHAT IF I LOVED ALL THESE WHAT IFS AWAY ♪
♪ AWAY (AWAY) ♪
♪ WHAT IF? ♪
コツ:単語をクリックしてすぐ意味を調べられます!

読み込み中…

Kane Brown - What Ifs ft. Lauren Alaina

141 タグ追加 保存
winniekao0229 2017 年 8 月 27 日 に公開
お勧め動画
  1. 1. クリック一つで単語を検索

    右側のスプリクトの単語をクリックするだけで即座に意味が検索できます。

  2. 2. リピート機能

    クリックするだけで同じフレーズを何回もリピート可能!

  3. 3. ショートカット

    キーボードショートカットを使うことによって勉強の効率を上げることが出来ます。

  4. 4. 字幕の表示/非表示

    日・英のボタンをクリックすることで自由に字幕のオンオフを切り替えられます。

  5. 5. 動画をブログ等でシェア

    コードを貼り付けてVoiceTubeの動画再生プレーヤーをブログ等でシェアすることが出来ます!

  6. 6. 全画面再生

    左側の矢印をクリックすることで全画面で再生できるようになります。

  1. クイズ付き動画

    リスニングクイズに挑戦!

  1. クリックしてメモを表示

  1. UrbanDictionary 俚語字典整合查詢。一般字典查詢不到你滿意的解譯,不妨使用「俚語字典」,或許會讓你有滿意的答案喔