Placeholder Image

字幕表 動画を再生する

  • What's up SquadFam?! That's right..

  • SquadFam. SquadFam.*CLAPS* That's your new name.

  • I'm changing it. Due to popular vote, you are no longer sisters, It's SquadFam

  • It's a gender-neutral term and I think you guys will appreciate

  • my progressive thinking on this channel. Thank you. Thank you. I know I am a saint.

  • I know I am perfect. I know these things already, but don't mind me, there are actual issues out there in the world

  • SquadFam. Let's begin this video. Last week I asked you guys

  • Asked SquadFam. I asked SquadFam, to do fan art, to do fan art of me, my face

  • *LAUGHS* I don't know

  • I said you don't have to draw me. Okay! I said you can draw whatever you want

  • I will review it for next week.

  • Also.

  • Next week's challenge

  • I challenge you bros this one is going to be difficult. I mean SquadFam, SquadFam, SquadFam

  • I challenge you SquadFam next week to do anything. You can literally do whatever the fuck.

  • Pu...Sumbit anything that will get popular enough on this reddit thraayy....

  • the thing that I link in the description reddit.com/R/pewdiepiesubmissions

  • Anything. Anything you can think of post it there.

  • Now let's review you guys fan art, Pewdiepie minimal fan art. Well you see my hands here. Look like they merged together

  • I look like the penguin from Batman, you know when his fingers are all together. Thank you. I love it

  • It's a dream of mine SquadFam.

  • How did you know? He Protec, but he also?

  • Respec

  • Whamon I like you guys drew on the the new merch. That's very cool

  • I'm glad you guys love it by the way. It makes me really happy, Melix Drawn in Tim Burton style. That's cool

  • Oh look at Maya and Edgar, So cute!

  • Thank you for giving me a hideous green face as I always have. As people know me by

  • Disgusting (Family-friendly) Green Face Felix. That's me

  • WOAH!!!

  • Holy shit! How did this one get so low in ranking? that real? Is that an actual drawing?

  • This is one of those fake ones where they just run it in photoshop filter and be like look at this

  • fan art that I drew you I am so talented right please acknowledge my existence

  • Even though I have no talent or anything to contribute with but this is amazing, holy shit, Monzana

  • Monzana21. God bless you this is the kind of thing

  • I want to print out and frame in my home and kiss every night before I go to sleep

  • God damn that man is attractive. Thank you for making my nose a little smaller as well. I appreciate it. Okay

  • So there's a higher version available look at that. I'm gonna like that because that was incredible. I can't believe it. Yeah

  • Good old Donald duck. Am I right?

  • Good, Old Don... My favorite Donald duck cartoon. It's really good. I see a lot of people

  • Use this cartoon as some sort of evidence that of like

  • Oh look Disney used to be terrible as well. If you've seen the cartoon. It's clearly against

  • Hitler and all that *LAUGHS* It's not it's not something positive. It just shows like how bad it is to live in a

  • Tyranny

  • That's the right word

  • Dictatorship dictatorship, Jesus Christ fuck happened very nice. I would rate that one 1 out of 1 very good

  • Why not commit Suicide Pewdiepie's advice reason to not commit suicide?

  • Zero Deaths. Don't want to ruin that k/d

  • Don't joke about suicide nothing funny about it. Nothing! Pencil Hoe

  • WOAH!!! So sexy, I think I can pull off that face again

  • Damn, God damn that's so cool. I love it. We just got started and I'm already fucking blown away

  • Thank you for giving me hair. I appreciate that Jake Paul: 5 million subs on YouTube in six months never done before Ok

  • Bless these new YouTubers coming in out of nowhere. Oh look how popular I am

  • Pewdiepie is next. Nah Fam nothing

  • I've been crunching for years bitch bring it at bitch bring it ok. Fuck, That's cool

  • I love these colors these are amazing. Hell, Yeah, you guys are so talented

  • God damn oh my God

  • *LAUGHS*

  • STOPPPP

  • This book has Content

  • God damn it has cause I wrote it

  • Okay, no ghostwriter bullshit. God damn. It's so cool

  • This is making me feel shitty because I'm so bad at drawing. A very lit fanart

  • Hell, yeah, you took my my Instagram post. Pewdiepie the dragon

  • skater. He Skates Dragon

  • *LAUGHS*

  • I Especially appreciate the the slippy version oh

  • Nice one very nice. Oh, this is so fun. Jesus Christ

  • Zero deaths. Next time I ever need some art. I'm going to commission you bros cause God damn. This is so fucking cool

  • Maybe I'll look good with green beard maybe I should color it that looks so fucking cool

  • Rick and morty

  • except its pewds and Jack,

  • *LAUGHS*

  • That's so cute. I know jack will appreciate that one. He's such a big rick and morty fan

  • I love Rick and Morty too of course that's really nice. I really like it

  • what?

  • No

  • STOHPPP!!! I'm not worthy of this amazing fan art. What the fuck a black and white pointillism?

  • Are you kidding me these are all dots Hellion Shark

  • Incredible. Oh my God. I like how you added the the kawaii

  • pimple, I almost said pillow very nice very sexy leg here as well a lot of great details such as edgar farting it's

  • Actually probably maya that farts or more because you can literally just squeeze Maya and she she farts king of the web

  • What was that six years ago? I'm glad you remembered. The fuck is this? Jake Paul dating simulator Jake Chan

  • Listen it's not like I like you or anything. H-hater *dabs*

  • Talk shit and I'll end you on Twitter Th-The Jake Paulers are the strong

  • I kind of want to see a youtube dating simulator like a

  • Dream Daddy style, you know it'd be kind of funny very creative. I really like it. Good job, Catie Sakie

  • I said your name perfectly you're welcome. That's not how you say your name. That's how you say it now

  • I've seen this one. This is an old classic, but goddamn. It's beautiful. It's from until Dawn. I missed that game

  • Such a fucking good game more games like that please, and I will play actual playthrough ah this is so cute

  • I will actually save this one ironically. It's so good Marzia has a beard you drew the fake one

  • *LAUGHS*

  • I'm blown away, These are sod good. Wa Which page I'm on the like the third page I'm not joking

  • An all time classic

  • You know why draw me in a. In a way where I look about

  • 20 times more attractive than actually am when you can draw me like this. Thank you so much.

  • I really really appreciate it. Oh

  • OH! Its Edgar, Maya and Sleepy. so cute!

  • Family Portrait

  • It's adorable. It's really nice. I love sleepy as well, so unhappy always it's edgar all along

  • I wish you know if I could train my dog to do my work for me

  • That would just be really great more time for me to just play PUBG would be better

  • I love how accurate you drew my face this face out of all faces. I've done

  • It's probably the ugliest face I have ever mastered my hair is way too long

  • I look

  • I look completely insane when I'm passed away, hopefully hopefully far in the future (R.I.P Felix Ketchup and burger)

  • But when I have you always have a beautiful picture right? This is the picture

  • I want to be shown this is how I want people to remember me. God damn perfect. That's how I want whoa. Oh

  • My God, this is so good

  • Welcome the newest member of the Pie family please fight the urge to dip this beautiful specimen in frying oil

  • It's Nick Crompton

  • I want it. I want one. It's so cute and even Marzia's forest creature in the back. That's so cool. Whoa?

  • Pewdiepie respects like every second this is so dope the art of respecting whamen

  • Thank you for drawing my legs like that

  • Really appreciate it

  • This is so good. Oh my God

  • I need to write that book someone asked me yesterday if I will ever make another book this I just found out

  • I said no, but now I want to and that's definitely the title the truth behind pewdiepie and team 10

  • NOOO!!! How did you know?

  • You were not supposed to find out this way. That's so creative. I thought I was good at Photoshop

  • I could not do this I'm saying that shit for reposting later. Hell, yes

  • 2012-2017

  • 20:27 uh-huh nah Fam next year

  • This is gonna be 2017 this beard will flourish from all the whamen

  • Respecting. it will flourish like a flower. I ain't shaving this time. I don't care one honey

  • We all say well. Shave the beard pewds. Fuck off her breasts. Zero Death

  • Yeah, just like dark. Oh. I love the style of this. It's very cool. Love the spit effect as well

  • No, I know no. There's no way. This is real

  • No, fucking way, holy shit

  • I was going to down vote because I thought no way this is real

  • And then I saw your video and now I'm sorry. I ever doubted you wait

  • there's a video of this what how I mean, I see it happening in front of me, but

  • how

  • Jesus Christ, I don't believe it. I still don't believe it. Ha ha I feel so

  • Overwhelmed I'm like I really didn't expect. I'm so humbled really I feel so lucky to have you guys

  • I thank you guys so much a million times, for each of single one of these I'm sorry

  • I didn't go if I didn't go through all of them

  • I did as many as I could remember next time you can do whatever you want music memes

  • Shit, whatever you want check out the reddit. Thank you guys domo domo domo squad Fam squad Sam

  • Fam's fist

What's up SquadFam?! That's right..

字幕と単語

ワンタップで英和辞典検索 単語をクリックすると、意味が表示されます

B1 中級

まさかこれが現実だとは... LWIAY - #0004 (NO WAY THIS IS REAL... LWIAY - #0004)

  • 0 0
    林宜悉 に公開 2021 年 01 月 14 日
動画の中の単語