Placeholder Image

字幕表 動画を再生する

審査済み この字幕は審査済みです
  • Okay, when the world just started filming themselves and being like, Kobe, like, did it blow your mind how big that that got?

    世界中の人たちが「コービー、コービー」こんなふうにビデオを撮影した時、どうでしたか?やっぱりすごく驚いた?

  • Yeah, it did, it did.

    もちろん驚いたよ。

  • And it took on a life of its own, right?

    そしてそれが大きくなっていきましたよね。

  • And the problem was is there was so many amazing people screaming Kobe.

    問題といいますか、コービーと叫んでいるすごい人達がいるっていうことについて。

  • But, there was so many (beep) people that were like, just figured if they said the word Kobe they were good to go, and they just aren't.

    コービーと叫べば準備万端!でも実際はそんなことはない。そんなおバカな人たちが多いんです。

  • Just like this category of Bargain Bryants. Take a look.

    Bargain Bryants です。御覧ください。

  • Kobe!

    コービー!

  • Bruh, bruh!

    ちょっと。

  • Look, he said Kobe. He couldn't even get his feet going, man.

    見ました?コービーと叫んで、足を取られてしまっていましたね。

  • Kobe!

    コービー!

  • He's gotta play through that though.

    だとしてもちゃんとやりきらないと。

  • He doesn't even have the Kobe mentality.

    コービーの精神も持っていません。

  • He gave up as soon as fell.

    転んだらすぐに諦めてしまいました。

  • You gotta shoot through the contact, man.

    ちゃんと突っ込んでいかないとダメだよ。

  • Here we go.

    いきますか。

  • Kobe!

    コービー!

  • Oh man, oh man.

    あらら。

  • In Starbucks?

    スタバ?

  • Couldn't even, like, get the name out.

    ちゃんとコービーとも言えてない。

  • In Starbucks, bruh.

    スタバだね。

  • The ice went in the bucket.

    氷はバケツに入ったね。

  • It did, it did.

    確かに。

  • That's true, that's true.

    はい、そうですね。

  • It's like, at least it's not on the floor where they gotta clean it up.

    少なくとも片付けなくちゃならない階ではないみたい。

  • He like, recycled. He kept the cup.

    カップもったままだ。

  • Kobe, I'm Bryant.

    コービー、ブライアントです。

  • What did he even say?

    何だって?

  • Did he say Kobe, I'm Bryant?

    コービー?私はブライアントです?

  • What did he say?

    何て言った?

  • - Did he say Kobe, I'm Bryant? - That is the best.

    コービー、ブライアントですって言った? ー 最高だな。

  • And why is that empty box in the fridge?

    そしてなんであの冷蔵庫から出した空の箱なんだ。

  • Kobe, I'm Bryant.

    コービー、私はブライアントです。

  • Just, no, no.

    いやいや。

  • Not even in the ballpark.

    ここはコートではありません。

  • Aw.

    おー。

  • Kobe!

    コービー!

  • She had the spirit. She had the spirit.

    コービーだ!コービーの精神を持ってる。

  • It felt good, man.

    いいですね。

  • Kobe!

    コービー!

  • Aw, that's great. I love it.

    すごいね。いいじゃん。

  • Kobe!

    コービー!

  • Well, you see what happens when the teacher comes in.

    先生が入ってきた時の、見ました?

  • We'll be right back with more Ridiculousness.

    次は Ridiculousness 。少々お待ちを。

  • Okay, now, Professor Wizenard, Professor Wizenard is an amazing coach.

    Wizenard 教授はすばらしいコーチです。

  • How important is a great coach?

    良いコーチがいるというのはどのくらい重要なんですか?

  • Oh, it's of upmost importance, man.

    そりゃ一番重要なことさ。

  • Yeah.

    うん。

  • Yeah, you can't win without a great coach, man.

    良いコーチがいないと勝てないからね。

  • And when you see people struggling, great players with (bleep) coaches, when you're sitting at home, what do you think?

    もしみんなが、良い選手がとんでもないコーチに苦しんでいたら、どうですか?

  • Sucks for you.

    最悪。

  • Hey, look. Here's a thing because sometimes, you can have a coach that just coaches you to no man's land, actually gives you bad advice.

    時々、訳のわからないことを言うコーチがいますよね。そして実際にとんでもない指示を出してくることも。

  • Just like everybody in this category, Wizen-no.

    Wizen-no の人たちのように。

  • Go up first and then out.

    まず飛んで、そして身を投げ出すんだ。

  • Up and out.

    上にいって外。

  • Just up and out, man.

    上に上がって外にいくんだ。

  • I can't do it.

    無理だよ。

  • Just do it.

    やれ。

  • Just do it.

    やるんだ。

  • I'm sorry, I'm sorry. I meant out then up.

    ええと、、落ちてから登ってくるってことでしたっけ。

  • - Basically, I just need you to train hard enough. - Oh no.

    基本的に、ただ精一杯頑張ってほしいだけなんだ。

  • Well, what was gonna happen?

    ええ?どうなるんだ?

  • I mean--

    これは…

  • Feels like a setup. Feels like a setup.

    これはめられてるな、はめられてるよ。

  • First of all, why are you training with them damn leggings on?

    まず、なんであんなスパッツ履いてトレーニングしてるんだ?

  • And second of all, why is that in-between your legs?

    それと、なんで股の間にゴムなんか挟んでるんだ。

  • I mean, you can't see that coming, bruh?

    どうなるのかわからないのか?

  • No, don't trust your trainer on this one.

    これについては、トレーナーを信じてはいけないな。

  • Even the camera guy was like, I can't. It's too horrific.

    カメラ持ってる奴すら、撮影なんかできねえ、恐ろしいって。

  • Come here, come here.

    こっち。こっち。

  • Come here, you're fine.

    こっち、いいね。

  • That's not a bad coach.

    飼い主のせいじゃないでしょ。

  • You gotta slow down.

    ゆっくり来ないと。

  • You're going way too fast.

    速く走りすぎだ。

  • You gotta be like, take your time Sparky, take your time.

    「ゆっくりね、 Sparky 」こんなふうじゃないと。

  • Way too fast.

    速すぎる。

  • Aw, are you okay?

    大丈夫か?

  • I would've been like, all right, Sparky, go back to the top of the steps. Do it again! Do it again!

    俺ならきっと「 Sparky 、上まで戻れ。もう一回!もう一回! 」こう言うね。

  • You will conquer those stairs.

    きっと階段を克服できる。

  • Hit it with your toes, there you go.

    つま先で蹴って。そうそう。

  • Go with your toes, perfect.

    つま先でね。いい感じ。

  • Two hands.

    両手で。

  • Two hands, now.

    両手でね。

  • Whoa, slow down.

    速度落として。

  • Go faster, just a little faster.

    速度上げて。速く。

  • Slow down.

    緩めて。

  • Oh, oh! Why did they cut the clip off?

    おい!なんで途中で止めたんだよ。

  • Why did they cut the clip off?

    なんで。

  • They lassoed that girl around.

    縄で女のことひっかけたぞ。

  • Bruh, that's crazy.

    ひどいな。

  • Dude, the chances of that happening are astronomical.

    よっぽどのことがないと今のは起きないぞ。

  • He's a (beep) coach.

    コーチなんですよ。

  • Relax and fall.

    落ち着いて。倒れこんで。

  • You got it.

    了解。

  • Pause it, pause it, pause it, right.

    止まって。

  • If you're gonna fall, you gotta trust those around you, and you got a great leader that's guiding you into the right direction.

    倒れたら周りの人達を信じて。そして正しい方向へと導いてくれる素敵なお手本を手にします。

  • You gotta just go for it.

    やらなきゃ。

  • One.

  • Two.

  • Three.

  • Look at their faces. Look at their face.

    見てよ、こいつらの顔。

  • Oh, no!

    ああっ!!

  • She doesn't even care, this girl.

    この女性なんて、気にしてもないわよ。

  • Nah, she's looking that way and like, dumbass.

    いやぁ、彼女はあさっての方向を向いて「バカね」こんな感じじゃない?

  • There you have it for Wizen-no.

    Wizen-no でした。

Okay, when the world just started filming themselves and being like, Kobe, like, did it blow your mind how big that that got?

世界中の人たちが「コービー、コービー」こんなふうにビデオを撮影した時、どうでしたか?やっぱりすごく驚いた?

字幕と単語
審査済み この字幕は審査済みです

動画の操作 ここで「動画」の調整と「字幕」の表示を設定することができます

A2 初級 日本語 コービー コーチ ブライアント スタバ 両手 倒れ

追悼、コービー・ブライアント、シュートビデオのリアクション (Kobe Bryant Reacts to People Trying to Make the Shot | Ridiculousness)

  • 9141 336
    Estelle に公開 2020 年 01 月 30 日
動画の中の単語