Placeholder Image

字幕表 動画を再生する

  • Gary~(a taiwan rov youtuber, good friend of sirenia)

  • i miss you so much

  • oh shit

  • Wrong call, i am calling your boyfriend

  • Kola(Gary's girlfreiend): why do you call me lol

  • I am sorry wrong callஇдஇ

  • Kola: Idiot lol

  • fuck why did i call Kola

  • i accidentally switch their namesஇдஇ

  • Raz solo lane

  • watch and learn

  • let me go to the toilet first

  • (39 played rounds, 46% win rate)

  • Gary: I think we already lose

  • Gary: no one have seen he played mage before...

  • Gary: Sirenia's Raz is shit

  • (laughs)

  • Gary: lets see how many times will he miss his fireball

  • Sirenia: Yo man~

  • Gary: yoyoyo lets get this shit going

  • Sirenia: what did you just say? people in my chat room are spamming

  • Gary: i say we have to trust sirenia's Raz(・ω´・ )

  • Sirenia: i only have 46% win rate lmao

  • (screams)i am so stronggg

  • Gary: i don't care about my rank already(・ω´・ )

  • Sirenia: who say my Raz sucks?

  • You guys are doomed

  • Gotta punch some enemies into the ground(・ω´・ )

  • Sirenia: wait why did i bring(teleport? idk the name)?

  • Sirenia:I feel so good right now

  • Gary: do you actually win against max?

  • Sirenia: of course

  • Sirenia: I play Raz like Superman

  • Sirenia: he is almost dying bro

  • Gary: wow you are so strong man(・ω´・ )

  • Sirenia: take the kill

  • Sirenia: who just say my raz sucks huh?

  • Gary: i told you guys already, you have to trust him

  • Sirenia: Gary's Tulen is real shit

  • (Gary got a kill)

  • Sirenia: Lets kick some ass

  • bro i am not lying

  • dies and screams)

  • Sirenia: It doesn't go as i think

  • I thought i was Hanzo

  • Sirenia: I am so skillful at punching

  • That joker is nothing in my eyes

  • Wtf this dragon

  • Gary: they are coming

  • (miss punches)

  • (screams)

  • Sirenia: lmao i miss it all

  • Sirenia: is it because i don't have the skin?

  • Gary: gogogogo

  • (miss x1)

  • (miss x2)

  • (miss x3)

  • (screams)

  • (miss x4)

  • (miss x5)

  • (miss x6)

  • (miss x7)

  • Sirenia: i can't even hit a minion

  • Sirenia: At least i scared them

  • (miss x8)

  • Sirenia: i can't even hit that monkey...

  • (miss x9)

  • (miss x10)

  • Sirenia: not even a bird...

  • Right into the eye(miss x11)

  • (miss x12)

  • (miss x13)

  • Gary: (finally got a hit phew)

  • Sirenia: give me one more!

  • Sirenia: one more!

  • Gary: why suddenly so strong

  • (accidentally kills)

  • Sirenia: bro you can do this

  • Sirenia: i didn't even use my (teleport)

  • Suddenly realize lmao

  • Sirenia: 15% damage is this normal?

  • Gary: those air punches are not counted

  • Sirenia: at least we win

  • Legend of air punches(・ω´・ )

Gary~(a taiwan rov youtuber, good friend of sirenia)

字幕と単語

動画の操作 ここで「動画」の調整と「字幕」の表示を設定することができます

B1 中級

SMGシレニア (SMG Sirenia )

  • 367 7
    Amy.Lin に公開 2021 年 01 月 14 日
動画の中の単語