Placeholder Image

字幕表 動画を再生する

  • Yo bro, I think I had too much Hennessy man

  • This Hennessy getting to me

  • I ain't gonna lie, I'm a little smizz

  • I'm a little drizz

  • But we in the club man, OOOUUU

  • Yea they hate but they broke though

  • (they broke though)

  • And when it's time to pop they a no-show

  • Yea I'm pretty but I'm loco

  • (yeah I'm loco)

  • The loud got me moving slow-mo

  • Ayo Tweetie, where the hoes bro?

  • (where the hoes bro)

  • Ayo Keys, where the hoes tho?

  • (where the hoes tho)

  • That other nigga, he a bozo

  • (he a bozo)

  • It's M.A, you don't know hoe?

  • (you don't know hoe)

  • We got liquor by the boatload (that Henny)

  • Disrespect the Lyfe that's a no-no

  • (that's a no-no)

  • All my niggas dressed in that rojo

  • (Redlyfe)

  • I ride for my guys, that's the bro code

  • (that's the bro code)

  • Baby gave me head, that's a low blow

  • (that's a low blow)

  • Damn she make me weak when she deepthroat

  • (when she deepthroat)

  • I need a rich bitch not a cheap hoe

  • (not a cheap hoe)

  • They be on that hate shit, I peep though

  • (yo I peep though)

  • My brother told me fuck em', get that money sis

  • (go fuck em')

  • You just keep on grinding on ya hungry shit (aha)

  • Ignore the hating, ignore the faking, ignore the funny shit (ignore the funny shit)

  • Cause if a nigga violate, we got a hunnit clips

  • And we go zero to a hundred quick

  • (ooouuu)

  • We just them niggas you ain't fucking with

  • (oh no)

  • Pockets on a chubby chick

  • (ah)

  • And still go bag a thottie in some bummy shit

  • (ooouuu)

  • Yerr Eli, why they testing me?

  • Like I don't always keep the hammer next to me?

  • Like I ain't got a hitter to the left of me?

  • Like we ain't in these streets more than Sesame?

  • If that's your chick, then why she texting me?

  • Why she keep calling my phone speaking sexually?

  • Every time I'm out, why she stressing me?

  • You call her Stephanie? I call her Headphanie

  • I don't open doors for a whore

  • I just want the neck, nothin' more

  • Shawty make it clap, make it applaud

  • When you tired of your man, give me a call

  • Dyke bitches talking out they jaw

  • Next minute calling for the law

  • This nine will have them calling for the lord

  • They ain't getting shmoney so they bored

  • I could never lose, what you thought?

  • M.A got it on lock, man of course

  • They say I got the juice, I got the sauce

  • These haters on my body shake em' off

  • Pussy I'm a bully and a boss

  • I'm killing them, sorry for your loss

  • I just caught a body, Randy Moss

  • Now this year I'm really going off

  • Ooouuu

  • Ooouuu

  • These haters on my body, shake em' off

  • Ooouuu

  • Ooouuu

  • Ahhhh, these haters on my body shake em' off

  • Ooouuu

  • Ooouuu

  • These haters on my body shake em' off

  • I could never lose what you thought?

  • What they thought?

  • I could never lose what you thought?

  • This henny got me, it got me sauced

  • This henny got me oh, it got me sauced

  • I could never lose what you thought?

  • M.A got it on lock man of course

  • Ooouuu

  • Ooouuu

Yo bro, I think I had too much Hennessy man