Placeholder Image

字幕表 動画を再生する

自動翻訳
  • What are you watching?

    何見てるの?

  • That tire commercial.

    タイヤのCMだよ

  • Oh well, it's a cute baby?

    ああ、かわいい赤ちゃんと一緒のやつ?

  • Why, you want a baby now or something?

    なんで?今すぐ赤ちゃんが欲しいとか?

  • Are you serious?

    本気なの?

  • I'm serious.

    本気だよ。

  • I'm being serious.

    本当に本気なの。

  • Yeah so am I.

    あぁ、僕もだよ。

  • Okay, so according to my calculations, if we have a baby, we won't be able to eat out or go on vacation ever again.

    おっけい、僕の計算によると 赤ちゃんが生まれたら 外食も旅行もできなくなる。

  • Okay.

    - わかったわ。

  • We're also gonna have to cancel cable.

    ケーブルもキャンセルしなければならない。

  • What!

    なんですって!

  • No, I'm out.

    いや、そんなのいやだ。

  • Hey, hot stuff, wanna make a baby?

    - ねえ、ホットなもの、赤ちゃん作りたい?

  • Why do you have leave your pee glasses everywhere?

    なんでおしっことメガネをそこらじゅうに置いておくの?

  • It's for my ovulation test.

    排卵検査のためよ。

  • Yeah, but these are our drinking glasses.

    あぁ、でもこれは俺たちの飲み物用のコップだよ。

  • I clean them out.

    洗っておくから。

  • Ugh...

    うえ...

  • Nope.

    -陰性。

  • Hey, sweetie.

    - ねえ、ダーリン。

  • It's time, I'm ovulating.

    - 排卵の時間よ。

  • Alright, I'll just make it quick.

    - わかった、すぐ終わらせるから。

  • It's overtime.

    - 残業だ。

  • Alright.

    - わかった。

  • They have like lobster stuff, It was pretty cool.

    ロブスターみたいなんを持ってて、すごいかっこよかった。

  • They have samples of lobster?

    ロブスターのサンプルがあるの?

  • Well, it was like an imitation lobster.

    いや、ロブスターのニセモノみたいなものだよ。

  • Was it good?

    美味しかった?

  • Yeah, it was Costco lobster.

    えーと、コストコのロブスターだった。

  • What are you doing?

    何してるの?

  • I'm keeping them from falling out, you know.

    あれが落ちないようにしてるの、わかるでしょ?

  • Nope.

    - 陰性。

  • Okay, I'm taking off.

    - 出かけるわよ。

  • Alright babe, love you.

    - わかった、ベイビー、愛してる。

  • Love you too, don't jerk off.

    わたしも愛してる。1人でしないでね。

  • I'm not gonna jerk off.

    しないよ。

  • It lowers your sperm count, don't jerk off.

    精子の数が減るから、1人でしないでね。

  • I know, bye.

    わかったよ、バイバイ。

  • Bye.

    じゃあね。

  • Tell me not to jerk off.

    自慰行為をしないように。

  • Forgot my phone.

    携帯を忘れた。

  • Are you kidding me?

    ふざけてるの?

  • I've been gone like 25 seconds.

    25秒ほど離れただけよね。

  • Come on.

    おいで。

  • It's the dessert round.

    デザートラウンドなんだ。

  • It's got to be now.

    今じゃないとダメなの。

  • Really helping to set the mood here dude.

    お願いだから雰囲気を盛り上げるの手伝ってよ。

  • You're playing Candy Crush?

    キャンディークラッシュをしてるの?

  • Yeah.

    うん。

  • Get the blue one.

    青いほう。

  • Nope.

    陰性。

  • What are we doing wrong?

    俺たちが何を間違えたというんだ?

  • Oh what about this position?

    このポジションはどう?

  • I don't think I can bend that way.

    そんな曲げ方はできないと思う。

  • Hey hot stuff, you want to make a baby?

    ヘイ、ホットなもの、赤ちゃん作りたい?

  • For reals?

    本当に?

  • For reals.

    本当よ。

  • My junk, it works, my junk, my junk it works.

    俺の恋心が、俺の恋心が騒ぐざ。

  • Okay, you're kind of ruining the moment here.

    あぁ、いつも、ここでの瞬間を台無しにするよね。

  • My junk, it works!

    君に釘付けだぜ!

What are you watching?

何見てるの?

字幕と単語
自動翻訳

動画の操作 ここで「動画」の調整と「字幕」の表示を設定することができます

B2 中上級 日本語 ロブスター 赤ちゃん 本気 わかっ ホット 1人

感動!子どもが欲しい夫婦が妊活に奮闘!

  • 4363 193
    Dong Guangchao に公開 2020 年 11 月 14 日
動画の中の単語