Placeholder Image

字幕表 動画を再生する

自動翻訳
  • Yeah.

    そうだな

  • Make miss It's a make or miss league baby Shit make duo Sixers Hornets Lemelle Oh, leading the break.

    ミスを犯す それはミスを犯すかミスを犯すかのリーグの赤ちゃんのクソデュオを作るシクサーズホーネッツルメルああ、ブレークをリードしています。

  • Watch this goes behind the back here Two miles bridges Who won hills at home.

    ここでは、これが後ろに行くのを見てください 2マイルの橋 誰が自宅で丘を獲得しました。

  • Brian, someone on Twitter called this duo Airbnb.

    ブライアン、ツイッターでこのデュオをAirbnbと呼んでいる人がいました。

  • I'm supposed to ask you if you're a fan of that nickname.

    そのあだ名のファンかどうかを聞くことになってるんだが

  • But since the correct answer is yes.

    しかし、正解はイエスなので

  • How do you feel about that nickname?

    そのあだ名をどう思いますか?

  • I gotta tell you, Eric Collins, the play by play guy, the Charlotte Hornets had one of the great regular season calls on this play you're ever gonna hear.

    シャーロット・ホーネッツのエリック・コリンズのプレイ・バイ・プレイはレギュラーシーズンでは最高のプレイだったよ

  • He I I'm not even gonna try to imitate it.

    彼.........真似しようとも思わない。

  • Go.

    行って

  • We had it in our open to go find it.

    探しに行くためにオープンにしていました。

  • And compliments to him.

    と、彼に賛辞を送ります。

  • It was awesome.

    凄かったです。

  • So that was the best part of it to me.

    だから、私にとってはそれが一番の醍醐味だったんです。

  • Airbnb Matt, I think the name is very unique.

    Airbnbマット、とてもユニークな名前だと思います。

  • But outside of the name, these two are special.

    しかし、名前以外では、この2つは特別です。

  • And I think we're you know, we're witnessing something that's gonna be ah, fun to watch for years to come.

    この先何年も見ていて楽しいものになると思います

  • Really Fun team again.

    本当に楽しいチームです。

  • The Jumps League, past team of the year, the Charlotte Hornets.

    ジャンプリーグ、過去のチーム、シャーロット・ホーネッツ。

  • All right, Miss Honor staying in Charlotte.

    よし、ミス・オナーはシャーロットに滞在だ

  • Jump all between Lemelle Oh, and shake Milton while hoist himself up off of Milton to try and steal the jump.

    ルメールああの間にすべてをジャンプし、ジャンプをしようとすると盗むためにミルトンのオフに自分自身を巻き上げながらミルトンを振る。

  • Creative or bad sportsmanship.

    創作かスポーツマンシップの悪さ。

  • Matt, if you ain't, if you ain't cheating, you ain't trying.

    マット ズルしてないなら 努力してないんだよ

  • You know, obviously he wanted to get the little upper hand.

    明らかに彼は少しでも優位に立とうとしていた

  • And I'm not even mad at that.

    それに怒ってもいないし。

  • Yeah, but he's like two or three inches taller than Shake Milton.

    ああ、でもシェイク・ミルトンより2、3インチは高い

  • This is questionable.

    これは疑問です。

  • And somebody tried this on you.

    誰かがこれを試したんだな

  • Matt Barnes.

    マット・バーンズ

  • I bet you would have a different opinion game.

    違った意見戦になるんだろうな

  • I'll just leave it at that.

    このままにしておきます。

  • There's no question.

    疑う余地はありません。

  • Yeah, yeah, he would've caught an elbow at some point, but this is the sure Matt Barnes.

    そうそう、彼はどこかの時点でエルボーをキャッチしていただろうが、これは確実にマット・バーンズだ。

  • Martin Matt said the other day.

    先日、マーチン・マットが言っていました。

  • He regrets some of his fine.

    彼は、彼の罰金の一部を後悔しています。

  • He's just trying to do it with that eye.

    その目でやろうとしているだけです。

  • Exactly, because he's now he's counting the money.

    その通り、彼は今、お金を数えているからだ。

  • Alright, Make box office Zion Skill set on full display against the Suns, the handles, those shooting and, of course, the dunking Brian.

    さてさて、ボックス オフィス シオン スキル セット太陽、ハンドル、それらの撮影と、もちろん、ブライアンをダンクします。

  • He was 12 for 14, a plus 37 in 32 minutes.

    14分間で12本、32分でプラス37本だった。

  • What impressed you most here?

    ここで一番印象に残ったことは?

  • Mhm.

    Mhm.

  • Well, he actually played his best defensive game of the year, but I know nobody wants to talk about defense.

    実際に彼は今年最高の守備をしたが誰も守備について話したくないのは知っている

  • JJ Reddick had one of the greatest quotes ever about Zion.

    JJレディックはザイオンについて最高の名言を残している。

  • This year, he said, Everybody wants to take 15 layups a game with their dominant hand.

    今年は、誰もが支配的な手で1試合15レイアップを取りたいと言っていました。

  • Just nobody could do it except for Zion.

    ただ、シオン以外は誰もできなかった。

  • And you know what?

    そして、あなたは知っていますか?

  • He is right.

    彼の言うとおりです。

  • He's one of the greatest paint scores I've ever seen in my life.

    今までの人生で見た中で最高のペイントスコアだわ

  • And he keeps getting the baskets he could make and heaps scoring in the paint.

    そして、彼は、彼が作ることができたバスケットを得て、ペイントで得点を重ね続けています。

  • It's amazing if you guys remember back in the day people, you say all shot could do with dunk.

    お前らが昔の人を覚えているならすごいな、お前らが言うには全てのショットがダンクになるんだよ。

  • No one can stop it.

    誰も止められない

  • You know what I mean?

    意味がわかるかな?

  • So Zionism attack mode constantly.

    だからシオニズム攻撃モードが絶えない。

  • And Rachel, you brought up a great point plus 37 to the casuals.

    そしてレイチェル、あなたはカジュアルに素晴らしいポイントプラス37を持ってきた。

  • That may not seem like a lot, but coaches love that kind of stuff.

    それは少ないように思えるかもしれませんが、コーチはそういうのが大好きなんです。

  • You know, they based game plans around plus minus.

    彼らはプラスマイナスを中心としたゲームプランをベースにしています。

  • So he was great last night, and I love his development.

    昨夜の彼は素晴らしかったし、私は彼の成長が大好きです。

  • Absolutely.

    その通りだ

  • Alright, guys.

    よし、みんな

  • Mist settling.

    霧が沈む。

  • DEMAR DeRozan strong season continuing.

    デマール デロザン好調なシーズンが続いています。

  • Packed it in there.

    そこに詰め込んだ

  • Right?

    だろ?

  • Look at him.

    彼を見て

  • Oh, is tomorrow's dunk resume underrated?

    あ、明日のダンク履歴書は過小評価されてるのかな?

  • Here?

    ここで?

  • We're gonna show a few clips.

    いくつかのクリップを紹介します。

  • I definitely think he's so angry, like making him was an angry guy.

    確かにこの人を怒らせたのは怒っていたような気がします。

  • Yeah, Matt, do you see that he's got this anger in there that we don't see until he dunks.

    マット 彼の怒りが分かるか?ダンクするまでは分からないが

  • He catches a lot of people, and I think cause he's so mild mannered, it surprises people.

    いろんな人を捕まえるし、温厚だからこそ、人を驚かせるんだと思う。

  • But, you know, deMars been ducking on people since I've been watching them.

    でも、デマーズは見ていた時から人をカモにしていたからな

  • S C Thanks for watching ESPN on YouTube for live streaming sports and premium content subscribed to ESPN, plus.

    S C ESPNに加入しているライブストリーミングスポーツとプレミアムコンテンツのためのYouTubeでESPNを見てくれてありがとう、プラス。

Yeah.

そうだな

字幕と単語
自動翻訳

動画の操作 ここで「動画」の調整と「字幕」の表示を設定することができます

B1 中級 日本語 NBA マット ミルトン ダンク シャーロット ミス

ザイオン・ウィリアムソンは「攻撃モード」だった対サンズ - マット・バーンズ|the Jump(ザ・ジャンプ (Zion Williamson was in ‘attack mode’ vs. the Suns - Matt Barnes | The Jump)

  • 0 0
    林宜悉 に公開 2021 年 02 月 09 日
動画の中の単語